Sheel Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Heisann, lurte på om det er mulighet for å skifte brukernavn på forumet? Og isåfall, hvem henvender man seg til? Og hvordan. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 hvor mange sånne tråder trengs det for å få folk til å forstå? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 QUOTE (JoachimR @ 26/03/2004 : 15:52) hvor mange sånne tråder trengs det for å få folk til å forstå? @JochimR: hvor mange advarsler må det til for at du skla forstå? @topic: du må henvende deg til en admin-fyr. Og gjerne legge ved en meeeget god grunn for å bytte Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Unnskyld, en smule irritert i øyeblikket, muligens.. Igår skrev, innbiller meg at det var Mr.Ueland, at det bare var å skrive mail til forumstyret så ble det endret. Igår var det tydeligvis ikke noe problem, og grunner virket heller ikke som om de var så veldig nødvendige... Var bare det at jeg leste dette senest i går kveld som irriterte meg... Sluffy: Til o, jeg har ikke fått noen advarsler på over tre måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg