ulMo Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Har et integrert lydkort på mitt asus a7n8x HK. lurte på å skaffe meg et nytt lydkort som ikke er integrert. Skal bruke det til spilling for det meste, og selvfølgelig mp3 da Noen som kan anbefale meg et bra og billig lydkort? helst ikke dyrere enn ca 600 kr. Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Ta en kikk på Creative SoundBlaster Audigy 2. Det koster 700 kr, men det skal være en av de beste lydkortene for spilling. Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hvis det er SoundStorm som er integret på kortet ditt (som jeg tror det er) så er jo dette nesten jevngodt med Audigy2.... sett det i tester, SoundStorm er bedre enn Audigy i noe og Audigy bedre enn SoundStorm i noe annet... Du trenger neppe å kjøpe nytt lydkort. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jepp, SoundStorm er bra nok til spilling og mp3. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 jeg vil anbefale Hercules game theatre xp7.1, det ghar jeg og det var vell kåret til det beste spill-kortet i 1000 krers klassen i forrifjord ellrrt no, det er shikkerli bra, ekke sikker på om man får kjøpt det mange plasser nå lengere da, blir vell mere når hercules begynner å satse på lyd og nettverk. men Audigity 2 ZS til om lag 700 er helt knall, en kompis har det og det fungerer som bare juling til spil o.l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå