Mammagutten Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg lurte på om noen har hatt dette AOpen kabinettet, og eventuelt om det blei noe bra resultat etter at du hadde modda det?(vis du modda det i det heile tatt da ) For det ser jo veldig moddebart ut... http://mpx.no/asp/info.asp?mode=annonse&p=...g1text=Kabinett Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Det er et bra kabinett, litt tungt og side platene må du dra HELT bak for å få av. Edit: jeg er snart ferdig med å modde mitt. (man kan jo ikke bli ferdig å modde) Endret 27. mars 2004 av Carrox Lenke til kommentar
Mammagutten Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Det stemme det... har du noen bilder så eg kan se av kabinette ditt?? Hadde vert fint å se om det blei noe bra Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Byttet nettopp ut dette kabinettet. Ett par dårlige løsninger inne i kassen irriterte meg. Blant annet er det bare ett lite hull mellom øvre og nedre del av kabinettet for kabler. I nedre del dras luft inn, i øvre del ut, men når kablene går gjennom hullet er det ganske fullt. Fører til dårlig luftgjennomstrømming. Vil anbefale at du først skjærer det hullet mye større, for bedre temperatur inne i kabinettet. Lenke til kommentar
Mammagutten Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Ja, eg får vel prøva på det... Takk for rådet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå