Gå til innhold

Problemer med Far Cry demo

Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124

Har lastet med demo 2 av Far Cry demo, det som skjer når jeg spiller den er at etter 5 - 10 min så rebooter maskinen, eller jeg får ett ping i fra Windows og bildet fryser. Jeg får da en beskjed om at maskinen/ Windows er ustabil.

Jeg har: Amd 64 3000+, In-Win S564 Midi Tower ATX 300W, MSI K8T NEO-FIS2R hovedkort, 1024MB TwinMOS Dual Ram, Power Color ATI 9600xt 128MB, skjermkort driver 6.14.10.6430, WinXP SP1 med alle oppdateringer.

Noen sier her inne at TwinMOS ikke går med dette hovedkortet, men jeg kan spille SOF2, Unreal 2 og Splinter Cell uten noen som helst problemer, maskinen står på 24t uten noen problemer (jeg rebooter den manuelt etter 24t). Ellers så er maskinen totalt stabil, bortsett i fra når jeg prøver Far Cry demoen.

Hva kan være problemet ?? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124
Er maskinen overklokket, og har du god nok kjøling?

Maskinen er ikke overklokket, den funker fint når jeg f.eks bruker 3DMark 2001se, 3DMark 2003 og AquaMark3. Har standard kjøling....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Jeg hadde samme problemet med Catalyst 3.9, men har ikke hatt det etter at jeg oppdaterte til v.4.3

Er ikke driver 6.14.10.6430 fra ATI Catalyst 4.3 ?? Eller er jeg fullstendig på gjordet her.... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Neida, det stemmer det, det er v.4.3.

Jeg har hatt noen slike problemer med spill, og alle ganger har jeg løst problemet ved å reinstallere directx etter oppdatering av drivere.

Nå er jeg tom for ideer, dersom ikke det virker :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...