B4stian Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg har en P4 2.8GHz Boxed. Har tenkt å kjøpe meg en ny kjøler til cpu'en men trenger veiledning...noen gode forslag?? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 hvilket busjett har du ? evt. hvis du vil bruke litt, så går du får denne med kanskje denne vifta eller så har du: denne fra zalman som er veldig god bare surf litt på microplex og se litt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 den thermalright høres bra ut...tror u den passer fint sammen med Thermaltake vifte, "CoolMod" ?? også en ting til...hvor mye bedre kan den kjøle enn den som følger med p4 2.8GHz boxed a?? i temp lissom... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 hvis ikke du klokker er det ikke vits å kjøpe ny. men hvis du har tenkt å klokke vil den thermalright blokka lede varmen fortere vekk fra cpu.. tempen har veldig mye å si på om du har god luft sirkulasjon i kabinettet ditt. alle 80 og 92mm vifte passer thermalright. (coolmod inkludert) ps. åssen temps ligger du på nå ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 den ligger på 47-50 nå..når jeg spiller bf eller cs går den opp til 55-57.. har tenkt til å overklokke den også opp til rundt 3.5GHz så trenger ny cpu-vifte og sånt...kjøpte akkurat 2 kabinettvifter, men de kjøler ned harddisken og drar ut varm luft... den ene vifta kjøler ned hd'en fra 50 til 30 faktisk på bare 2000rpm.... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg synes swiftech sin nye kjøler er bra. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 siden du skal overklokke så mye, ville jeg anbefale den thermalright'en og ei kraftig vifte. evt med viftestyring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå