Stig-Arne Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Trenger seriøst hjelp til å finne ett nick.. Siden det er nå så mange som bruker Morpheus-/`/^ osv så må jeg ha ett annet nick. Må være ett seriøst nick.. Kanskje fra en film eller no slik Morpheus er. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 lag noe helt nytt. Bruk en eller flere bokstaver fra navnet ditt, det gjør det en del enklere Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Ta det ekte navnet ditt, f.eks. jeg heter robin, og telle 1 bokstav frem for R'en, 2 for O'en 3 for B'en osv.. ROBIN = SQEMS genial måte og mekke det på, også kan du legge inn litt tall for å bli 1337.. "5Q3M5" voila, du har et brukernavn.. :thumb: Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) "5Q3M5" voila, du har et brukernavn.. :thumb: Jeg må bare få si at jeg er DYPT uenig i at det var et bra nick! er jo umulig å uttale om man skal si det og det er vanskelig å kjenne igjen. Personlig liker jeg bedre nick som er direkte relatert til navn (vet at du her har tatt utgangspunkt i navnet, men den er tatt litt veeel langt etter min mening) eller ord som har en spesiell betydning enter for deg privat, religiøst, historisk osv eller rett og slett lage et ord selv. Da jeg lagde mitt nick satt jeg meg ned med en ordbok og skrev ned engelse ord jeg synes hørtes tøffe ut. Ordet vertex og vector var begge ord jeg likte. Smeltet dem sammen til Vectrex. (til min STORE forargelse finnes dette ordet fra før, både som gammel spillkonsoll (noe jeg ikke visste den gang nicket blei laget) og en Dj som kaller seg det) Endret 26. mars 2004 av Vectrex Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 kanskje det ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Velg et etternavn på en eller annen karakter fra en film. Noen tips: Kane Lomax Aurelius Corso Coolidge Cabot Bateman Sobchak Nakagawa Kiriyama Cleophus Santoro deLarge Draven Shiherlis ...nå orker jeg ikke mer. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg synes du bør kalle deg ananasjuice. Ingen som heter det, er det vel? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Kall deg for "Kjøttkaka"! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Må være ett seriøst nick.. Kanskje fra en film eller no slik Morpheus er. som sagt.. kjøttkaka er ikke seriøst da.. Liker å bli sett på som seriøs her på forumet, tror ikke noen slike nick bidrar til det Endret 26. mars 2004 av Morpheus^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg vil anbefale navnet ditt jeg. Jeg har fredrikrb fordi jeg heter Fredrik R* B* For å bli tatt mest mulig seriøst ville jeg ikke valgt noe fra en film Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Må være ett seriøst nick.. Kanskje fra en film eller no slik Morpheus er. som sagt.. kjøttkaka er ikke seriøst da.. Liker å bli sett på som seriøs her på forumet, tror ikke noen slike nick bidrar til det Det er sant Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Mr. <etternavnet ditt> Egentlig samma for meg så lenge du holder deg unna Lommy, L00my, Loomey eller en hvilken som helst annen variant av mitt nick Endret 26. mars 2004 av Loomy Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 eller hva med initalene dine og så en eller annen bokstav (men ikke ta Z da...) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 det er faktisk allerede brukt.. Men en ting som irriterer meg maks er de som har registrert seg, og som står på 0 bruker de nickene jeg har tenkt på.. Det kan jo seff hende at de bare leser.. men det er en brøkdel Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Kall deg majones. Det er fett. Desuten tar jeg folk mindre seriøst hvis de kaller seg noe "schempe coolt fra en zuper cool film". Det er teit å bare finne på et nick sånn plutselig, det må ha en liten historie bak seg. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Gratulerer med nytt nick, et meget klokt valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå