Joachim_F Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Crash er tilbake, og når Crash Bandicoot: Unlimited kommer til høsten skal han være morsommere enn noensinne. Les artikkelen her Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Woohoo, Crash er dødskult Mange gøye stunder med de tidligere spillene, finne alle Gems+++ Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Nice one!Digger Crash.Husker Crash Team Racing på psone.Å gud som jeg savner det Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Nice one!Digger Crash.Husker Crash Team Racing på psone.Å gud som jeg savner det Crash team racing var gøy ja, likte det mye bedre en de andre crash spillene de er kjedelige. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 crash team racing var dritkult ja.. skaffa meg Crash Nitro Kart til xbox. Det var dårlig! Dette kommende spillet tror jeg også kommer til å bli en flopp. Synes det minner om sonic heroes, og DET var dårlig det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg