tacomodo Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Er det noen som vet hvor jeg henvender meg når jeg skal ha nytt førerkort? Mitt ble stjålet for en 4-5 år siden, og jeg bare kom til å tenke på at jeg kanskje burde skaffe meg nytt før jeg blir stoppet (Murphys lov). Noen som vet hva etaten/avdelingen/wtf heter, og muligens en url ? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hadde vell kanskje vært lurt og meldt det stjålet då du mistet det. Ellers så er det vell biltilsynet eller noke slikt du må ta kontakt med. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Joda, jeg anmeldte det hos politiet og fikk midlertidig kjøretillatelse, men den varte kanskje 1 mnd. Du er sikker på at det er biltilsynet da? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Uh, koster det liksom 13 kr/min å ringe biltilsynet? http://www.biltilsynet.no/ Tror det er noen luringer som har laget den siden der Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 si at du har mistet det. hvis du sier at det har blitt stjålet må du melde det inn og hele pakken. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) du måter opp der du to lappe vell i skranke som heter førarkort og sier at du må ha ny .. du betaler da 185 og får ny i posten etter 14 dager 4-5 år sidne ... WOW du er Treig .. du vet at du har kjørt uten gyldig setfikat og ka få bøter får det .. ca 1000 spenn for kjøring uten og medbringe setfikat Endret 26. mars 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Uh, koster det liksom 13 kr/min å ringe biltilsynet?http://www.biltilsynet.no/ Tror det er noen luringer som har laget den siden der Er nok noen luringer det ja. Møt opp på trafikkstasjonen i kommunen\fylket ditt du Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 ******, jeg håper ikke dere har rett. Da må jeg ****** meg til Telemark... Lurer på om jeg kan få det i posten ellerno. Vel, jeg ringte politiet til slutt og spurte hva jeg skulle gjøre - Meld det stjålet, og kontakt bilregisteret ellerno, sa hun dama jeg snakka meg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 biltilsynet.no er et privat foretak, og det er funnet lovlig. Dog er det ikke det du nå tenker på med biltilsynet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 det heter vel heller ikke biltilsynet tror jeg Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Rettere sagt skien? Sukk, ja Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Sjekk her. Der står det telefonnr, ta kontakt med "din region", som det står, for forespørsler ang førerkort. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Takk takk, folkens. Jeg fant det til slutt etter å ha ringt ca. 4-5 forskjellige statlige institusjoner og greier. Det kjipeste er at man må møte opp selv, og det stenger 15:15 - Jeg mener, hvem ****** er det som ikke har enten skole elle arbeidstid 9-15:15 liksom?? Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Selvsagt må du møte opp selv! Du må jo skrive under på sertifikatet.... Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Vel, jeg møtte opp, og etter en times venting (minst!) så kom jeg til kassa. Duden ba om legitimasjon, hvilket jeg ga han. Så gjorde han noe greier et kvarters tid, og sa det kom i posten om en uke. Måtte ikke skrive på noe som helst eller levere bilde eller noe. Altså bare TULL å måtte møte opp. Blir sikkert sendt rekomandert likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå