schmelck.no Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Kjempe flott tiltak av NGT! Selv sitter jeg her med Echo linje, i følge IT avisen så er den på 6700kbit/s, ligger stabilt på 800KB/sec nedlastning, noen ganger har jeg vært bortpå 1MB/sek... det er deilig... kjør på NGT! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg har NGT Delta 2000/640 men har aldri hatt mer enn 1930kbit/s. Du er jo heldig igrunn da... Jeg har samme linje, men har aldri fått målt til over 1700Kbit/s... Heller ikke etter at de satt opp hastighetene (hvis det er gjort enda da) Kan dette ha noe med at jeg ikke kunne få bredbånd i den hastigheten først, men de skulle "finne en alternativ løsning som fungerer minst like bra" (direkte sitat fra NGT) ?? Kanskje 1700Kbit/s er maks for meg, og at jeg ikke kommer til å nyte godt av hastighetsøkningene Ikke vet jeg.... Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Du er jo heldig igrunn da... Jeg har samme linje, men har aldri fått målt til over 1700Kbit/s... Heller ikke etter at de satt opp hastighetene (hvis det er gjort enda da) Kan dette ha noe med at jeg ikke kunne få bredbånd i den hastigheten først, men de skulle "finne en alternativ løsning som fungerer minst like bra" (direkte sitat fra NGT) ?? Kanskje 1700Kbit/s er maks for meg, og at jeg ikke kommer til å nyte godt av hastighetsøkningene Ikke vet jeg.... Nå har jeg 2200kbit/s men jeg må innrømme at de sa akkurat det samme til meg også (de hadde noen problemer med linje selv om jeg bor ca. 300m fra sentralen). Jeg måtte vente i 3-4 måneder inntil jeg fikk linje koblet etter flytting. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Soho Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Kanskje noen av dere som alt har fått oppgradert hastigheten kan poste telnet innstillingene deres? Quoter meg selv... Nå har vi i Delta-gjengen fått valuta for pengene. Overheaden er økt fra 15% til ca 22% og det funker. Scorer 2280 på Surfometeret/2245 hos IT-avisen og har dermed fått en netto økning på over 300kb/s. Jepp! trykkleif eller?? =) du sier netto økning på 300 kb/s..? Endret 30. mars 2004 av Soho Lenke til kommentar
Morbid Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Kanskje noen av dere som alt har fått oppgradert hastigheten kan poste telnet innstillingene deres? Quoter meg selv... Nå har vi i Delta-gjengen fått valuta for pengene. Overheaden er økt fra 15% til ca 22% og det funker. Scorer 2280 på Surfometeret/2245 hos IT-avisen og har dermed fått en netto økning på over 300kb/s. Jepp! trykkleif eller?? =) du sier netto økning på 300 kb/s..? Ikke trykkfeil. Delta hadde før oppgraderingen nå bare 15% overhead på nedlastingen. Fikk dermed bare 1930 - 1940 kb/s på abonnementet mitt. Nå er overheaden altså økt og jeg ligger på 2240 til 2280. Altså mer enn 300kb/s økning. Hadde mindre enn jeg betalte for, har nå mer enn jeg betaler for.. Altså: Jepp! Lenke til kommentar
Bigfoot25 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Byttes IP-adressen til dere andre som bruker NGT ofte? Ikke normalt nei. Bytta IP en gang på 6 mnd. Men de siste to ukene har jeg hatt over 300 forskjellige pga feil på sentralen jeg er tilkoblet. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Fikk ny IP når de satt opp hastigheten Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Fikk ny IP når de satt opp hastigheten Og det er noe du i det hele tatt reagerer på? Du har jo ikke fast IP hos NGT, og det har de heller ikke skrevet noe sted. Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Fikk ny IP når de satt opp hastigheten Skal bare være glad de har satt opp hastigheten hos deg, sålangt har de ikke kommet her.. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Skal bare være glad de har satt opp hastigheten hos deg, sålangt har de ikke kommet her.. Jepp, er fornøyd jeg, bare litt irriterende med ny ip, no big deal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå