Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT setter opp hastigheten igjen :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har NGT Delta 2000/640 men har aldri hatt mer enn 1930kbit/s.

Du er jo heldig igrunn da... Jeg har samme linje, men har aldri fått målt til over 1700Kbit/s... Heller ikke etter at de satt opp hastighetene (hvis det er gjort enda da)

 

Kan dette ha noe med at jeg ikke kunne få bredbånd i den hastigheten først, men de skulle "finne en alternativ løsning som fungerer minst like bra" (direkte sitat fra NGT) ??

 

Kanskje 1700Kbit/s er maks for meg, og at jeg ikke kommer til å nyte godt av hastighetsøkningene :wow:

 

Ikke vet jeg....

Lenke til kommentar

Du er jo heldig igrunn da... Jeg har samme linje, men har aldri fått målt til over 1700Kbit/s... Heller ikke etter at de satt opp hastighetene (hvis det er gjort enda da)

 

Kan dette ha noe med at jeg ikke kunne få bredbånd i den hastigheten først, men de skulle "finne en alternativ løsning som fungerer minst like bra" (direkte sitat fra NGT) ??

 

Kanskje 1700Kbit/s er maks for meg, og at jeg ikke kommer til å nyte godt av hastighetsøkningene :wow:

 

Ikke vet jeg....

Nå har jeg 2200kbit/s men jeg må innrømme at de sa akkurat det samme til meg også (de hadde noen problemer med linje selv om jeg bor ca. 300m fra sentralen).

Jeg måtte vente i 3-4 måneder inntil jeg fikk linje koblet etter flytting.

Lenke til kommentar

Kanskje noen av dere som alt har fått oppgradert hastigheten kan poste telnet innstillingene deres?

:D Quoter meg selv... Nå har vi i Delta-gjengen fått valuta for pengene. Overheaden er økt fra 15% til ca 22% og det funker. Scorer 2280 på Surfometeret/2245 hos IT-avisen og har dermed fått en netto økning på over 300kb/s.

 

Jepp!

trykkleif eller?? =) du sier netto økning på 300 kb/s..?

Endret av Soho
Lenke til kommentar
Kanskje noen av dere som alt har fått oppgradert hastigheten kan poste telnet innstillingene deres?

:D Quoter meg selv... Nå har vi i Delta-gjengen fått valuta for pengene. Overheaden er økt fra 15% til ca 22% og det funker. Scorer 2280 på Surfometeret/2245 hos IT-avisen og har dermed fått en netto økning på over 300kb/s.

 

Jepp!

trykkleif eller?? =) du sier netto økning på 300 kb/s..?

Ikke trykkfeil.

 

Delta hadde før oppgraderingen nå bare 15% overhead på nedlastingen. Fikk dermed bare 1930 - 1940 kb/s på abonnementet mitt. Nå er overheaden altså økt og jeg ligger på 2240 til 2280.

 

Altså mer enn 300kb/s økning. :yes:

 

Hadde mindre enn jeg betalte for, har nå mer enn jeg betaler for..

 

Altså:

 

Jepp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...