Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT setter opp hastigheten igjen :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei nei nei, la oss nå ikke glemme Telenor, MARKEDSLEDEREN i bredbånd. Vik vekk ifra nextgentel og vend tilbake til trygge Telenor. Her kommer 3 gode grunner til å bytte tilbake til Telenor:

 

1: Bare se på prisen til telenor, den i seg selv er jo grunn til å bytte, fordi en linje på .......hmmm, vent litt. Dyrere jo, æsj. Umm,ææ ok, la oss hoppe istedet til punkt 2.

 

2: Men i det minste så er hastigheten mye bedre enn hos de andr..., nei søren og det er jo også feil. Vi hopper raskt over til punkt 3.

 

3: Ummm, æææ, tenke tenke. Nei kommer ikke på noenting her heller. Bare en ting og si til dette.

 

 

 

KOZE PÅ NEXTGENTEL :love:

Lenke til kommentar
Hva betyr hastighet når reaksjonen er treg... ?

Er som å ha en racerbil som bruker en time for å nå toppfart.

 

/me rocker bluecom linje med kjapp ping og lav hastighere :thumbup:

Vel, svartiden mot f.eks battle.net er i dag upåklagelig. For et par uker siden lå svartiden mot battle.net serverne mellom 40 og 80 ms, i dag ligger den mellom 30 og 40 ms.

 

Edit: Da jeg fikk min Charlie linje var hastigheten 1100/512 kbps om jeg ikke husker feil, og på mindre enn et år så har jeg fått 500 kbps ekstra inn uten ekstra kostnad, flott gjort av NGT. :thumbup:

Endret av Umbra
Lenke til kommentar
Jeg har NGT Delta 2000/640 men har aldri hatt mer enn 1930kbit/s.

Har samme abb og samme "problemet". Har vel vært oppe i ca 1950, men ligger vanligvis på 1935... Dette er fordi de har "for liten" overhead inne i dette abbet. Hadde tidligere Charlie 1500 og telnet viste da 1868 kb/s. Dvs 20 til 25% satt av til overhead. Lå da alltid på ca 1550 og fikk mer enn jeg betalte for.

 

Delta er satt til maks 2304 som gir overhead lik ca 15%. Det er derfor, isolert sett, bedre butikk med Charlie.

 

Har snakket med Nxgt om dette, men operatørene kan lite gjøre med saken. Den står jo på maks..

 

Håper Nextgentel øker overheaden på Delta nå som denne skal justeres. Har jo bra hastighet som der er nå, bevares, men du verden så godt det føles når en får litt mer enn man betaler for...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...