Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT setter opp hastigheten igjen :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sitter på ngt bravo og liker det jeg ser.

Hvor mye har dere i telnet? tenker på da totalen siden NGT stiller hastigheten litt større på grunn av at kabelen trekke bitte litt båndbredde.

Har 1248/384

mener faktisk jeg har gått opp nesten 200 da jeg mener den tidligere lå på 1048.

Noen som husker konkret hvor mye den tidligere "totalen" var?

Lenke til kommentar
Så, det ser ut som om de som har Charlie får mer enn de betaler for, men ikke vi som har Delta.  :nei:

Det utjevner seg litt nå da. Vi med Delta får 10% økning til 2200 mens de med charlie får ca 6-7% ekstra fra 1500 til 1600.

 

 

PS: det med overhead er litt spennende da. 25% på Charlie og 15% på Delta som nå, eller kanskje 20% på begge etterhvert..?

Vi får se.

 

Kanskje noen av dere som alt har fått oppgradert hastigheten kan poste telnet innstillingene deres?

Endret av Morbid
Lenke til kommentar
Leste en artikkel i siste Nettverk og Kommunikasjon om NGT's nettverk, bla. 15 stk Cisco 12000 routere som tilsammen takler 500.000 klienter :D

Og for øyeblikket har de bare 60.000 kunder... rimelig heftig

 

15 stykk bfr's.... nydelig...

 

de er schwære!! ahh.. det er ingenting som stooore routere.. :cool:

Lenke til kommentar
sitter på ngt bravo og liker det jeg ser.

Hvor mye har dere i telnet? tenker på da totalen siden NGT stiller hastigheten litt større på grunn av at kabelen trekke bitte litt båndbredde.

Har 1248/384

mener faktisk jeg har gått opp nesten 200 da jeg mener den tidligere lå på 1048.

Noen som husker konkret hvor mye den tidligere "totalen" var?

hadde 1248 ned med bravo før denne nyheten kom. Ingen forandring ennå

Lenke til kommentar
hmmm...har enda 1248/384 (har BRAVO). Tar sikkert litt tid for å oppgradere linjene til folket? eller kan det hjelpe at jeg skrur av modemet og på igjen?

Tror ikke det vil hjelpe, de tar nok bare folk etterhvert, uten at jeg vet hvilket system de bruker :)

 

Hvis du mister link så vet du i allefall at du har fått økningen.

Lenke til kommentar
Så, det ser ut som om de som har Charlie får mer enn de betaler for, men ikke vi som har Delta.  :nei:

Det utjevner seg litt nå da. Vi med Delta får 10% økning til 2200 mens de med charlie får ca 6-7% ekstra fra 1500 til 1600.

 

 

PS: det med overhead er litt spennende da. 25% på Charlie og 15% på Delta som nå, eller kanskje 20% på begge etterhvert..?

Vi får se.

 

Kanskje noen av dere som alt har fått oppgradert hastigheten kan poste telnet innstillingene deres?

:D Quoter meg selv... Nå har vi i Delta-gjengen fått valuta for pengene. Overheaden er økt fra 15% til ca 22% og det funker. Scorer 2280 på Surfometeret/2245 hos IT-avisen og har dermed fått en netto økning på over 300kb/s.

 

Jepp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...