Morpheus- Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg veit hva det er selv, helt til noen spurte om jeg kunne forklare hva betyr... Da sleit jeg litt med og forklare og hvorfor det heter tredjeparts... F.eks tredjeparts drivere, tredjeparts programvare... Er det noen her som kan forklare hva det egentlig betyr ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 vel i et typisk kundeforhold er det 2 parter, deg og produsenten si ett Program som Photoshop. Deg som bruker og adobe som produsent utgjør ett 2 parts forhold når en utenforstående lager en plugin til Photoshop (i.e. eyecandy 4000), er dette en tredje part... Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 eller f.eks. Når du laster ned en ogg codec til WMP så er det tredjepart.. Part.1 - Deg Part.2 - Microsoft Part.3 - Ogg kommisjonen eller noe Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Takker så mye, fikk ord på det nå Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Den generelle forklaringen er vel at: En "tredjeparts et-eller-anna" er noe som har blitt brakt inn i en situasjon med to parter av en tredje part. Litt svevende definisjon, men den skal jo være generell. Endret 26. mars 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå