maxmhz Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Installasjonen går vellykket heilt til eg kommer til "admin"-seksjonen, der eg skal skrive inn "Username" og "password" på toppen av sida får eg frem dette: Warning: Failed opening 'fix.php' for inclusion (include_path='') in c:foxservwwwtbwforumauth.php on line 30 Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at c:foxservwwwtbwforumauth.php:30) in c:foxservwwwtbwforumauth.php on line 264 Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at c:foxservwwwtbwforumauth.php:30) in c:foxservwwwtbwforumauth.php on line 277 HJELP! Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 27. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2002 Gjjør obs på det at skråstrekene ikkje kom med i posten, men eg håper dere forstår allikavel... Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 27. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2002 Warning: Failed opening 'fix.php' for inclusion (include_path='') in c:foxservwwwtbwforumauth.php on line 30 Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at c:foxservwwwtbwforumauth.php:30) in c:foxservwwwtbwforumauth.php on line 264 Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at c:foxservwwwtbwforumauth.php:30) in c:foxservwwwtbwforumauth.php on line 277 Der er skråstrekene komt med.... [ endret av maxmhz den 2002-03-27 17:50 ] Lenke til kommentar
Razul Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Åpne fila php.ini, som du finner i Windowskatalogen. Søk etter INCLUDE_PATH og pass på at denne er satt til ".". Altså: INCLUDE_PATH="." Lenke til kommentar
Borf Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 det er ein problem med å kjøyrer det under windows og iis.. går heilt fint med linux og apache Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå