Gå til innhold

Joint Operation....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JO er DF:BHD i andre settings, med helikoptere og andre kjørbare ting du kan styre osv...

 

Kan bli bra...kan bli ræva... :hmm:

 

Er ikke det online spillet jeg venter mest på... er mer spent på hvordan Söldner blir. (men OFP2 er det eneste militærbaserte spillet jeg virkelig venter på da)

 

Men, jeg kommer nok til å spille Joint Op...

Lenke til kommentar
jeg gleder meg mye mer til JO en jeg gledet meg til BF:V

 

har alle BF: spillene.

Delta Force (må spille det innimellom)

Delta Force 2 (funker ikke på den nye pc'n min :realmad: )

Delta force 3: Land Warroir( den er den dårligste)

DF:BHD(med expantion Team sabre)

Du mangler jo en ting da...

 

Expansionpack til Land Warrior;

 

Task Force Dagger

 

 

...ikke at det er noe særlig å ha... like dårlig som LW. Men skal du ha alt så skal du ha alt.

Lenke til kommentar
Og jeg tror at Joint blir like *bra som BHD. Kanskje dette spillet kan bli bra Full Spectrum Warrior ? Må ha noe å gjøre inntil OFP2 kommer..

Jeg begynner å tro at ingen spill kommer til å gi den samme opplevelsen som OFP, før OFP 2 kommer jeg... :hmm: Söldner var vel ett av de får som jeg trodde kunne gi OFP litt "run for the money", men er ikke så sikker på det lengere. Full Spectrum Warrior er ett helt annet konsept enn OFP. I FSW er hoveddelen at du er squad commander, og det er mest urbane settings. Er usikker på FSW...time will tell.

 

Av militærbaserte, taktiske, FPS spill er det snart kun OFP 2 som jeg virkelig venter på. Kan bli spennende å se hvordan en evt. 2'er av Ghost Recon blir da...

 

(jeg er selvfølgelig spent på en del andre, lignende spill... men som sagt... OFP 2! MoV Vietnam, Shellshock: 'Nam 67, Joint Ops, Söldner, osv. blir sikkert bra spill....men)

 

BTW; er det noen som spiller Kuma\War?

Lenke til kommentar

Nei, jeg nekter å spille Kuma..er det noe?

Soldner kommer til å skuffe tror jeg. Og ALT handler egentlig bare om hvor fort kan OFP2 kan være på banen. Tar meg en CTI en gang iblandt. Fantastisk bra spill... Første gangen i demoen, når nesten alle hadde daua utenom meg og 1 til. Jeg lå og venta i det tettstedet, mens tanks lyden ble høyere og høyere. Jeg hørte "min" egen pust(fordi jeg hadde løpt ræva av meg), bakken ristet.. Helt enorm stemning i det spillet. 1 av mine topp 10 spill.

Lenke til kommentar

Min rapport av demoen:

 

Grafikk:

Samme gamle Comanche 4 motoren med noen få tweaker. Til min store forrundring så bruker de sprite på våptenmodellene når du sikter! (eller tar jeg skrekkelig feil?!?) Etter å ha spilt Far Cry så blir spillet utrilig trist og kjedelig. Hånden som holder våpenet ser ut som den er laget av tre, altså den er rettet rett ut...

 

Gameplay:

Kanskje bra dersom du kommer inn i det. Syntes det var vanskelig å få med deg hvem som er venner og fiender. Lite opplysinger om hvor du befinner deg og hva som eller skjer rundt omkring. Fikk dessverre ikke testet noen kjøretøy, da disse alltid var opptatt som vanlig :roll:

 

Ikke noe for meg iallefall. Jeg som har likt nesten alle DF spillene :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...