all right Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg kjøpte meg i går en CNet Router men jeg får ikke satt nen opp jeg har Telenor ADSL men kommer ikke på inetnett med den. Noen som vett hva jeg egentlig må sette opp på den? det er sikkert det noe jeg har glemt Fet er denne routeren http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=2&s=pl På fohånd takk!!! Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Du kan jo begynne med å si HVA du allerede har konfigurert Du har jo to forskjellige sider du må sette opp riktig - WAN og LAN, med forskjellige komponenter... Lenke til kommentar
bjarters Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Husk at brukernavnet må inneholde @online.no. Brukernavnet blir altså [email protected] Lenke til kommentar
all right Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 TAKK! Det kan være det at jeg har glemt og skrive @online.no bak! Men nå får jeg ikke opp det vinduet i expleorer når jeg skriver 192.168.1.1 Når jeg har internetten i Wan ingangen ogKabelen fra min pc i port 1. jeg får bare opp der jeg skal skrive inn admin som brukernavn og som passord og da har jeg Begge kablene i LAN utgangene!! Kan noen hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå