Gå til innhold

Hva battlefield Vietnam vil gjøre...


Anbefalte innlegg

Bringe den tilbake til de gamle gylne tider den hadde under Commondore/Amiga og 086/286 dagene.

 

Da var joystick kongen på haugen......de var forbruksvare....kjøpt og utbrukt på en uke. De gode gamle sportsspilla hvor man faktisk måtte ha kondis for å spille. Klarte du ikke å vrikke joystikken frem og tilbake fort nok...da tapte du!!!

 

Spol frem noen år til 2004, og slipp inn Battlefield Vietnam.

 

Med hånden på hjerte kan du ikke nyte spillet uten en skikkelig joystick. Følelsen av å late som du sitter i et ekte helikopter, med høy musikk i bakgrunden...."Dont you want somebody to love....dont you need somebody to love....gotta find somebody to looooooove...." Gripe fatt i stikka....se helikoptere fylle opp bak...GI-Joes klar for action..så du tar av..vrenger sticka og flyr mellom tretoppene rett over vannet......*sukk*

 

Har du battlefield Vietnam...og ikke en joystick...løp og kjøp man.....CHARLIE IS HERE!! RUN MAN!! RUUUUUN!!!

 

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dont you want somebody to love....dont you need somebody to love....gotta find somebody to looooooove....

 

 

Minner meg om karaokeversjonen til Jim Carrey i "Cable Guy" Scenen alene er verdt hele filmen :D

 

 

Ellers må jeg vil si meg enig at en joystick bør være obligatorisk i dette spillet, man får liksom ikke samme feeling av å kjøre helikopter o.l. med tastaturet. Spesielt i denne settingen.

 

Noen som har et forslag til en bra "allround-joystick"?

 

Har ikke handlet ennå, men det er like før nå........

Lenke til kommentar

Jeg må si det høres fristende ut. Men kids ikke glem en annen sak. Ingenting er som å sitte på lan med både joystick og mikrofon. Fly sammen ut av sola i helikoptre mot "gooke" landsbyen mens dere skriker ut kommandoer over mikrofonen som "run charlie run". Mens Wagners Valkyiren spilles på full guffe. Samtidig hører du lyden av m60 knatring og m16 magasiner som tømmes. Det er det som er Vietnam gutten min. Og jeg vet hva jeg snakker om jeg, var der! :p

 

Lets see how you fire that weapon solider!

 

Des, OUT!

Lenke til kommentar

Hmmm. Hvilken joystick skal jeg kjøpe. Helst under 300 kroner.

Regner med at Battlefield ikke trenger en fullt så high tec stick som en flysim vil, er det riktig?

 

Men er det noen som vet om en grei joystick som har god kvalitet (ikke fantastisk 5000 kroners kvalitet, men vanlig grei kvalitet) og som er fin å bruke i BF?

 

I tillegg kan jeg nevne at den vil bli brukt kun i BF, iallefall til jeg finner ut at jeg skal bli hektet på flyspill.

Lenke til kommentar

Trenger ikkeno "5000 kr Hotas Cougar" til BF nei. en enkel 300-400kr joystick burde fikse biffen, det er iallefall min mening... bør kanskje ha en som har litt motstand i bevegelsen, det er iallefall min oppfatning at BFV er litt sensitivt med tanke på joystick utslag. eller kanskje det er min gamle CH Flightstick Pro som gir så mye utslag (den er GAAAAAMEL og analog)...

 

Off topic: "poor soldier, your government has abandoned you, they do not care about you" :p

 

NVA er mye mer intressant å spille enn Amerikanere...men det irriterer meg grenseløst at "Alle" vil spille Am....sett lagoppsett på servere som ikke har team auto balance der det er 2x antall amerikanere i forhold til NVA...

Lenke til kommentar

Logitech's Freedom 2.4 er digg til det meste av lett fly-underholdning.

Bruker den selv til DC og BF:V. Og at den er trådløs er heller ikke ett minus.

(Moderer meg selv litt på siste punkt. Har teamkillet noen ganger når jeg bare hopper inn i chopp'er på Lost Village og startet, uten at stikka har våknet fra batterisparemodus).

Lenke til kommentar
FF2...mener du Microsoft Force Feedback 2??

 

Microsoft har kutta ut all sånt. De lager bare keyboard og mus nå. Så finner du noen så er det rest lager.

 

AKIRA

hmm fikk min på Elkjøp (banna i kirken vet det :blush: ) for ca 5 mnd. siden

men det var for halv pris eller no og det var jo et plaster på såret ;)

Lenke til kommentar
Litt dumt at de ikke har lagt inn støtte for view-hat. Knotete å holde shift inne å bruke musa for å se seg rundt.

 

Selv har jeg både MS FF2 og Cordless Freedom 2.4. Ble lei FFB og bruker kun Logitechs om dagen...

 

det er da bare gå inn i setup og sette kamera vinklene på de 4 knappene Ved tophatt.

trenger da ikke bruke musa til slikt!

(se bak fly du mener ja??)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...