darkducks Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) har fått enda et oppdrag å sette opp pc til ei jenta som skal gå fotoskule... dette har ho sotte opp som stikkord photoshop bilder musikk film filmredigering ikke spill maks 11000 kroner hun skal ha alt skjerm tastatur og mus og alt det andre.. hun har lyst at eg sette opp pcen på pc byggeren til komplett på grunn av garanti og slikt eg hadde lyst å bygge pcen til hun men det ville ho ikkje .. eg legger til at denne pcen er viktig at den er stabil!! dette er det eg har satt opp cheiftec matrix sølv abit ic7-g pentium 4 2.8 ghz twinmos p3200 1024 mb ram 2*512 1 maxtor 200gb 8 mb cache sapphire radeon 9600 atlantis nec dvd brenner nd 2500a diskettstasjon logitech oem wheel mouse optical black logitech oem black keyboard samsung 19` crt syncmaster 957p kommentarer og andre opsett ønskes!! Endret 26. mars 2004 av darkducks Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Bytt ut rammen med litt dårligere. Men kjøp powercolor 9800 pro du får tett mere ytelse for penga! Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 ser bra ut det der, men vurder AIW skjermkort, har du mye mere muligheter da ja:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå