^fmj Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Gratulere med dagen For lang og tro tjeneste i nerdenes tjeneste Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Flott historie, det ligger utvilsomt mye arbeid bak. Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Grattis Har vært innom i alle seks årene! Husker den gamle prisguiden med de digre tabellene, var innom nesten hver dag for å se om det var noen utvikling.. Det var den tiden da amd endelig begynte å presse intel! Planen til intel den gangen var vel å melke markedet med å lansere nye prossessorer med 33Mhz frekvensøkning et par ganger i året Men så kom amd og intel slapp alle disse nesten samtidig, husker at tabellen over intel prosessorer var lang som et vondt år Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Grattis Dere har hatt en enorm utvikling, bare se på det gammle designet fra før av Go Akam.no også Lenke til kommentar
Armitage Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Gratulerer! Dere er ett supert tilskudd til hverdagen. Dere bidrar til å gjøre handling på nettet mye mer oversiktlig og gir oss forbrukere litt kraft i kampen mot de onde selgerne! Keep up the good stuff! Dere kommer til å holde på lenge hvis dere fortsetter å være så flinke! Lenke til kommentar
kain Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Gratulerer!! har stort sett hvert med di siste 4 årene helt andre tider da når brukerne stort sett satt på modem.. Lenke til kommentar
Apehjerne Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Grattulerer med dagen!!!!! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Gratulerer Jeg vil takke for det supre tilbudet dere gir oss Lenke til kommentar
drmowinckel.com Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Gratulerer! Hardware.no er en side jeg setter stor pris på. En side som har bidratt til å endre markedet for online shopping av datakompnoenteer totalt. Til det bedre selvfølgelig. Vet ikke hvordan det skulle vært uten en tjeneste som hardware.no. En fantastisk side. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Gratulerer Det har vært en enorm utvikling. Jeg husker jeg så på sidene ganske tidlig. Tror ikke de linkene klarer å takle nedlastingen fra forumet. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Gratulerer! Se frem til mye mer spennende stoff fra dere. Keep up the good work! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 I dag omsetter Hardware.no-nettverket for flere millioner i året. Hardware.no har blitt et AS, med revisor, styremøter og aksjekapital. Gratulerer Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Gratulerer så meget NB: Jeg håper så inderlig at på begin.no kan vi selv velge hvilke sider vi vil få opp nyheter fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå