audunr Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Husker at jeg lette etter denne adressen flere ganger: hardware.infosenter.com. Der var den, altså! Internett i gamle dager, det var saker. Jeg laget min første nettside i 1995. Plutselig fikk jeg epost fra folk i utlandet som hadde samme etternavn som meg, og lurte på hvor familien min var fra, og så videre. MVH Audun Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Gratulerer Husker selv de gamle artiklene morsomt og tenke på, hvor bra det har blitt tilslutt:) Lenke til kommentar
phanti Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Sinnsykt artig å se at denne lille sida jeg leste innimellom for 5-6 år siden er blitt så stor. Morsomt å lese om treffene dere har på siden om dagen Keep up the good work! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Har lært det meste jeg kan om data fra hw.no samt forum.hw.no. er oppriktig takknemlig for denne siden som jeg anbefaler til alle og enhver, keep up le'good work mvh nomix Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Gratulerer så mye, og takk for innsatsen til alle dere som har bidratt til å gjøre hw.no til det som det har blitt til. Lenke til kommentar
KlausNordby Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Gratulerer! Det var meget interessant å lese historikken, så takk for den også. Jeg sjekker siten flere gange om dagen! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Utrolig nyttig side og på tide at dere som har tatt initiativet endelig kan få noe mer enn tilfredstillelsen over fornøyde brukere! Stå på Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Gratulerer så mye med 6 års dagen! Vil benytte anledningen til å hylle mlwirak for å ha startet dette geniale nettverket av sider! Cudos! Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Føyer meg inn i rekken av gratulanter og ønsker lykke til videre! Stå på og fortsett det gode arbeidet! Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Hardware.no, haaaaaaaapy birthday tooooo youuuuuuuu! Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Gratulerer så mye kjære HW.NO ansvarlige! Dere gjør en utrolig bra innsats for meg (og alle andre)!! Har fulgt dere nesten daglig i snart 3 år nå. Og kommer til å fortsette med det. Keep up the good work og ha en fortreffelig helg alle sammen! Mvh Jan Ivar Lenke til kommentar
xthal Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hurra for deg som fyller ditt år! Ja, deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står, og se, nå vil vi marsjere, bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse så for deg med hopp og sprett og spring, ønske deg av hjertet alle gode ting og si meg så, hva vil du mere? Gratulere! Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Gratulerer Jeg leste litt på den gamle siden og mye av det som stod der var jo selvfølgelig ganske utdatert . Men så leste jeg om noe som hette FMD-ROM.. hva har skjedd med det formatet? Det så jo veldig lovende ut spesifikasjonsmessig i hvert fall. Lenke til kommentar
Tertit99 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 "ingen over ingen ved siden" Gratulerer, dere er til stor hjelp. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Gratulerer så mye! Virkelig bra innsats på alle i HW crewet! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Intet annet enn en imponerende historie, som viser hva kløkt, pågangsmot og en liten porsjon flaks kan utrette.. Gratulerer så mye Lenke til kommentar
FuzzyUnc Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Må vel blande meg inn i hyllesten. Gratulerer Har brukt hardware.no som startside i flere år. MÅ ha daglig sjekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå