Dr.X Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Wow.. det har aldri vært en side jeg er SÅ mye innom som hw.no.. åpner sida sikkert 50 ganger på en god dag! Alltid like spennende Respekt hw.no, CONGRATZ Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 hurra meg rundt. farcry rulz btw. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 hipp hipp hura gratulerer med dagen Hw.No Lenke til kommentar
Timur Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Grattis Ser fram til flere år med dere som startside Lenke til kommentar
3dme Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 happy birthday to hardware.no,happy birthday to hardware.no,happy birthday to hardware.no and its hard working creeeew!! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Litt sent, men gratulerer med gårsdagen Endret 27. mars 2004 av Spaz Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hei MLW og resten av Hw.no crewet! Eg veit at eg er ein dag for seint ute når det gjelder å gratulere dykk med 6års dagen for "hardware.no" .På ein måte så synest eg tiden har gått fort.Synest det ikkje er så lenge siden eg benytta meg av delphi forumet.Da eg først var innom "hardware.no" var det på langt nær like mange aktive brukere og søstersider.Men,etter kvart som åra har gått har hw-nettverket blitt større og eg vil meine betre.Eg begynte som ein observerande bruker til å bli ein litt meir aktiv bruker av forumet.Og har hatt mange intressante og lærerike meiningsutvekslinger. Noen ganger har det blitt mange daglige besøk til "hardware.no".Noko som kanskje har redusert min arbeidsinnsats andre stader.Men,eg håper ikkje brutto nasjonal produktet har falt nemneverdig av den grunn.Andre ganger har det litt mindre hyppige besøk på grunn av skule,begrensa tilgang til Internett forbindelser. Eg husker eg kunne sitte *online* mange timer om gangen da eg gjekk på folkehøgskule i 97/98 og betalte 250 kroner i året for å være oppkoplet mot Internet fra 09.00 om morgenen til 23.00 på kvelden.Og i weekenden kunne ein være oppe å surfe til klokka blei 01.00 Dette var på den tiden da få viste kva South Park,uten om dei som lasta ned klippa som vart lagt ut på CommedyCentral. No er tidene forandret mange veit kva South Park er/var. Software og hardwareén har forandret seg.Verden har forandret seg. Eg har forandret meg. Blitt samboer,forlovet og skal bli pappa. Men,Hardware.no har ikkje forandret seg når det gjelder seriøsitet og godt innhold i forhold. Eg vil dermed igjenn rette ein stor takk til MLW og alle som har bidratt til at "hardware.no" er blitt det det er i dag.Og det det vil forstette å bli i framtiden. Takk. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Det er fabelaktig at jobbinga endelig bærer frukt. Kan også gratulere med at dere har klart å skrape sammen kanskje den mest hengivne gjengen med folk også! Jeg stoler mer på hardware.no's samlede kunnskapsmasse enn på de aller fleste profesjonelle (betal-) telefontjenester! Grattis de luxe! Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Gratulerer med dagen !! Takk for en ok side og et knallgod forum! Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Selv om jeg er litt på etterskudd så grattis........ Har ikke vært så lenge som medlem, men har vært en del inne før å kikket. Får håpe for dere og brukerne at det enda kan bli seks år til, og enda flere. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 *vifte med antistatisk pose* Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 gratulerer så mye. Håper på flere gode år fremover. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 grattis.. måtte bare henge meg på Lenke til kommentar
HEE Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 jepp! gratulerer med overstått . utrolig og være hw.no leser. Men et fråga ! hva skjedde med drivere.no? Hadde muligens vært greit meden slik side nå fordi alle lurer jo på hva slags drivere som er best til ati kort og cs nå om dagen Tror seriøst det hadde tatt av... Men så var det arbeidsmengden da.. Lenke til kommentar
Ne_On Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Slenger meg på! Grattis m dagen som var Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå