Christian86 Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 tror jeg kjenner minst 3 personer som ikke har mobil. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Alt for mange som har mobil...uff uff kunne klart meg uten mobil eg Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg syns mobiler er en bra ting! folk kan nå meg hvis de vil, og jeg kan ha kontakt med omverden! jeg kjenner veldig mangen som har mobil Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) fuck dobbelposts! Endret 11. mai 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Pr. i dag er det ingen som ikke har mobiltelefon i klasse 10D ved Bergmo Ungdomsskole... Dog er det bare noen måneder siden den siste ble anskaffet, og en som bare bruker den hvert jubelår, men uansett, de er der... Lenke til kommentar
eblth Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 ... Jeg kjenner ingen som ikke har mobil... Det er mange forskjellige meninger om mobil... Noen velger å ikke ha mobil, de føler kansje de ikke vil være så tilgjengelig... Andre føler seg naken uten mobilen... (meg for eksempel ) Men når 6-åringer løper rundt med en mobil syntes jeg det blir litt drøyt... Man skal liksom ha lekebiler og dukker da, ikke mobil...! Lenke til kommentar
eberland Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Tror nå "de fleste" har mobil.... Men det er en ting jeg lurer på: Disse som klager og syter over at de ikke vil ha mobiltelefon pga de ikke vil være tilgjengelig hele tiden... Min telefon har en innebygget AV/PÅ knapp. Denne benytter jeg hver kveld og hver morgen + evt ved andre anledninger jeg ikke vil bli forstyrret. Andre ganger benytter jeg en funksjon som heter lydløs profil...... Jeg har ikke fasttelefon, så jeg føler meg ganske "naken" når mobilen ikke er operativ.... Men det er uansett dette som fungerer best for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå