Ferdi Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hei Godtfolk! Jeg trenger hjelp til å finne ett digital kamera til 3-4 tusen.Jeg er nybegynner og vil ha ett enkelt kamera som og samboer kan behandle.Jeg har mac hjemme. Tenkte på Nikon coolpix 3700 og Canon Powershot a80. Kan noen hjelpe meg til rett valg? Lenke til kommentar
tovito Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Importer dette selv fra USA! Det blir litt dyrere enn det du har regnet med, men absolutt verdt det! http://www.dpreview.com/articles/canons1is/ Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Har du importert? Fra hvor, og hvor mye ble totalprisen? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Dessverre mister du alle rettigheter i forhold til kjøpsloven. Du får vanligvis med maks ett års garanti og ingen reklamasjonsrett ved kjøp fra USA. Husk også på tollavgifter, moms, frakt og så videre. Og du må i beste fall kjøpe en overgang fra amerikansk til norsk strømkontakt (tror laderen takler både 220v og 110v, men den fysiske strømkontakten er annerledes). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå