Gå til innhold

huffers

Anbefalte innlegg

og det er jo ikke å fantastisk smart å blande stoffer da :no:

Er ikke spesielt smart å ta stoffer i det hele tatt, men blanding er spesielt dumt, ja.

Er en wannabe-gangster i nærmiljøet vårt som mangler en del tenner etter at han gikk på trynet forrige helg. Hadde tatt rohypnol, drukket dårlig sprit og røkt hasj... LURT!

Sånne folk fortjener nesten å miste de tennene...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dop er noe dritt ja. Kjenner en kamerat jeg ikke har så mye kontakt med nå lengre. Først var det "bare prøve", så ble det "bare for gøy", så ble det "bare nå, jeg har kontroll", så ble det diverse, diverse, så ble det onkel, barnevern, nesten familieoppløsning, og nå er det AA-klinikken på voksenavdelinga for tunge misbrukere. Snart er han 18.

Problemet er bare at han er så jævli sosialt smart, han har jo fean meg alle folk rundt lillefingern, og da mener jeg alle. Han går jo på skole (til og fra, i alle fall) osv osv.

Nei, aldri begynn, aldri prøv engang, folkens. Det er mitt ufravikelige standpunkt.

bfisk

Lenke til kommentar
Det der var helt genialt. Masse artige utsagn der ;)

Glemte kanskje å nevne det, men han er altså "getto gutt" (Legg merke til skrivemåten...)

Er ikke mer enn 1 år siden de skulle "ta" meg og bandet mitt. Hvorfor aner vi ikke, vi hadde ikke engang hørt om folka før noen som går på samme skole som dem sa at "de er etter dere!" :roll:

Anyways; dop er {b]dritt![/b]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Tacky var artig å lese på :) Alle ungene der prater som de skulle være hardbarka gjengmedlemmer fra den mørkeste ghetto'n i New York, mens flesteparten egentlig er hvite, Flava-kledde "wannabe's" som dannet klipper bestemødrenes gressplen for en hundrelapp om sommeren. Patetisk? Definitivt.

Åja, dop er ille. Men trenger man egentlig i si det? :ermm:

Lenke til kommentar
Dop er noe dritt ja. Kjenner en kamerat jeg ikke har så mye kontakt med nå lengre. Først var det "bare prøve", så ble det "bare for gøy", så ble det "bare nå, jeg har kontroll", så ble det diverse, diverse, så ble det onkel, barnevern, nesten familieoppløsning, og nå er det AA-klinikken på voksenavdelinga for tunge misbrukere. Snart er han 18.

Problemet er bare at han er så jævli sosialt smart, han har jo fean meg alle folk rundt lillefingern, og da mener jeg alle. Han går jo på skole (til og fra, i alle fall) osv osv.

Nei, aldri begynn, aldri prøv engang, folkens. Det er mitt ufravikelige standpunkt.

bfisk

jeg er så forbanna enig der, Ric

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...