sluffy Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 og det er jo ikke å fantastisk smart å blande stoffer da Er ikke spesielt smart å ta stoffer i det hele tatt, men blanding er spesielt dumt, ja. Er en wannabe-gangster i nærmiljøet vårt som mangler en del tenner etter at han gikk på trynet forrige helg. Hadde tatt rohypnol, drukket dårlig sprit og røkt hasj... LURT! Sånne folk fortjener nesten å miste de tennene... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Det må legges til at han går i 10. klasse, og henger med den gjengen som poster her. Edit: Les hele diskusjonen, og le etter hvert som den tar av... Endret 27. mars 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Det der var helt genialt. Masse artige utsagn der Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 dop er juks! hvis du vil bli høy eller noe i den duren, så trår du til med pils eller sprit. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Dop er noe dritt ja. Kjenner en kamerat jeg ikke har så mye kontakt med nå lengre. Først var det "bare prøve", så ble det "bare for gøy", så ble det "bare nå, jeg har kontroll", så ble det diverse, diverse, så ble det onkel, barnevern, nesten familieoppløsning, og nå er det AA-klinikken på voksenavdelinga for tunge misbrukere. Snart er han 18. Problemet er bare at han er så jævli sosialt smart, han har jo fean meg alle folk rundt lillefingern, og da mener jeg alle. Han går jo på skole (til og fra, i alle fall) osv osv. Nei, aldri begynn, aldri prøv engang, folkens. Det er mitt ufravikelige standpunkt. bfisk Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 FtZ- - kansje du hadde litt for mye selv inatt... Floodet hele #Hw.no og vet helt på tur... bare kjedet meg litt da .. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Det der var helt genialt. Masse artige utsagn der Glemte kanskje å nevne det, men han er altså "getto gutt" (Legg merke til skrivemåten...) Er ikke mer enn 1 år siden de skulle "ta" meg og bandet mitt. Hvorfor aner vi ikke, vi hadde ikke engang hørt om folka før noen som går på samme skole som dem sa at "de er etter dere!" Anyways; dop er {b]dritt![/b] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Tacky var artig å lese på Alle ungene der prater som de skulle være hardbarka gjengmedlemmer fra den mørkeste ghetto'n i New York, mens flesteparten egentlig er hvite, Flava-kledde "wannabe's" som dannet klipper bestemødrenes gressplen for en hundrelapp om sommeren. Patetisk? Definitivt. Åja, dop er ille. Men trenger man egentlig i si det? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Dop er noe dritt ja. Kjenner en kamerat jeg ikke har så mye kontakt med nå lengre. Først var det "bare prøve", så ble det "bare for gøy", så ble det "bare nå, jeg har kontroll", så ble det diverse, diverse, så ble det onkel, barnevern, nesten familieoppløsning, og nå er det AA-klinikken på voksenavdelinga for tunge misbrukere. Snart er han 18. Problemet er bare at han er så jævli sosialt smart, han har jo fean meg alle folk rundt lillefingern, og da mener jeg alle. Han går jo på skole (til og fra, i alle fall) osv osv. Nei, aldri begynn, aldri prøv engang, folkens. Det er mitt ufravikelige standpunkt. bfisk jeg er så forbanna enig der, Ric Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå