billythekid Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) mja Endret 25. oktober 2004 av billythekid Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Ja, det er prisen du må betale for å ha det litt gøy... Slutt mens leken er god, og fortsatt har mesteparten av helsen din igjen. Endret 26. mars 2004 av StrongBad Lenke til kommentar
knutby Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Prøv å for alt sammen til dassen. Har hørt at den blir skikkelig høy på det. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Det er vanlig at "nybegynnere" kan bli deprimert rett etterpå, men det går som regel over hvis man ungår å ta livet av seg i mellomtiden Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Det er vanlig at "nybegynnere" kan bli deprimert rett etterpå, men det går som regel over hvis man ungår å ta livet av seg i mellomtiden ...og etterhvert blir man deprimert hvis man ikke får det flere ganger i uken Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Synes Guds rus er den beste..... Etter alkoholen seff! Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Og her har vi peiling på det vi snakker om eller??? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Har sånn generell kunnskap om det vil jeg tro Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 ja forhåpentligvis ikke FOR mye kunnskap Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Det er vanlig at "nybegynnere" kan bli deprimert rett etterpå, men det går som regel over hvis man ungår å ta livet av seg i mellomtiden Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 FtZ- - kansje du hadde litt for mye selv inatt... Floodet hele #Hw.no og vet helt på tur... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Dop! er verk! Etter 1 stk rhypnol og litt speed er jeg so lang nede som jeg aldri har vert. Det var forste og siste gangen JA! For noe drit blir sint po meg selv Er det vanelig og bli Deppa i lang stund etter noe sonn? Det er hva dop gjør med deg ja..etter oppturen kommer nedturen..så det lureste du gjør er å ri av nedturen, og for guds skyld ikke ta noe for å komme deg opp igjen. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) og det er jo ikke å fantastisk smart å blande stoffer da EDIT: Fant ut det ikke er så lurt å friste skjebnen igjen... Endret 26. mars 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Alle bør holde seg vekke fra den dritten, har vært tung misbruker siden 70-tallet. MEN...har vært rusfri i 3 år nå, er nå høy på data. (og Subutex som forsikring) Men det jeg mener er det begynner rolig, du har kontrollen og alt er gøy, og du merker ikke at du er på full fart mot bånn før alle har vendt deg ryggen, misten jobben, lappen, dama, og hvis du har mer igjen da så kaster du det vekk også. Nå går jeg på grunnkurs elektro, har kommet like langt som en 16-åring, bravo Lenke til kommentar
Bach Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Er nok ikke helt tilfeldig at det meste av det som er sterkt enten er reseptbelagt eller forbudt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Alle bør holde seg vekke fra den dritten, har vært tung misbruker siden 70-tallet.MEN...har vært rusfri i 3 år nå, er nå høy på data. (og Subutex som forsikring) Men det jeg mener er det begynner rolig, du har kontrollen og alt er gøy, og du merker ikke at du er på full fart mot bånn før alle har vendt deg ryggen, misten jobben, lappen, dama, og hvis du har mer igjen da så kaster du det vekk også. Nå går jeg på grunnkurs elektro, har kommet like langt som en 16-åring, bravo Godt at du har kommet deg vekk og begynt på nytt da. Sånt liker vi Lenke til kommentar
Bach Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Er vel ikke mange her som helt forstår hvilken bragd dette er. (Heldigvis) Bøst! (Hadde vært noe med muligheten for "format c: /q" eller noe. ) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Alle bør holde seg vekke fra den dritten, har vært tung misbruker siden 70-tallet.MEN...har vært rusfri i 3 år nå, er nå høy på data. (og Subutex som forsikring) Men det jeg mener er det begynner rolig, du har kontrollen og alt er gøy, og du merker ikke at du er på full fart mot bånn før alle har vendt deg ryggen, misten jobben, lappen, dama, og hvis du har mer igjen da så kaster du det vekk også. Nå går jeg på grunnkurs elektro, har kommet like langt som en 16-åring, bravo Gratulerer Lenke til kommentar
farke Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Er nok ikke helt tilfeldig at det meste av det som er sterkt enten er reseptbelagt eller forbudt. Nettopp. Har man i seg dop og det går dårlig, har man bare seg selv å skylde. Det er ikke som om samfunnet ikke gjorde nok for å advare en, akkurat. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 og det er jo ikke å fantastisk smart å blande stoffer da Er ikke spesielt smart å ta stoffer i det hele tatt, men blanding er spesielt dumt, ja. Er en wannabe-gangster i nærmiljøet vårt som mangler en del tenner etter at han gikk på trynet forrige helg. Hadde tatt rohypnol, drukket dårlig sprit og røkt hasj... LURT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå