Gå til innhold

Lage en logo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Moralen er også at du bruker plass på forumserveren med teit babbel og klaging, men det er en annen historie, dessuten så gjør jeg det også. men det er ikke så mye plass for så få ord. * trøtt *

Ja, nå får du iallefall hjelp! :)

[/ironi]

Lenke til kommentar
Må si jeg holder med dimdal her. Dere andre _trenger_ tross alt ikke å bry dere om denne tråden, og trådstarter lurte bare på om det var noen som hadde lyst til å lage en logo til han. Han forlangte ingenting!

Agreed. :yes:

Det der er ingen logo. Det er grafikk. En logo er noe som også skal se bra ut i svart/hvitt og på trykk. ;)

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar
Dø! Det der er ingen logo. Det er grafikk. En logo er noe som også skal se bra ut i svart/hvitt og på trykk. ;)

Jeg vet. Og jeg er fullstendig enig! Men gikk ut i fra at det var noe slikt de lette etter. Men tro meg, jeg studerer markedsføring, og vet hvordan en logo skal være ;)

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Må si jeg holder med dimdal her. Dere andre _trenger_ tross alt ikke å bry dere om denne tråden, og trådstarter lurte bare på om det var noen som hadde lyst til å lage en logo til han. Han forlangte ingenting!

Agreed. :yes:

Dø! Det der er ingen logo. Det er grafikk. En logo er noe som også skal se bra ut i svart/hvitt og på trykk. ;)

Så du er enig med at man ikke skal disse trådstarter, men å be dem som kommer med (feil?) forslag om å dø, det er alright..? ;)

Lenke til kommentar
Så du er enig med at man ikke skal disse trådstarter, men å be dem som kommer med (feil?) forslag om å dø, det er alright..? ;)

Høh? :dontgetit:

Jeg vet. Og jeg er fullstendig enig! Men gikk ut i fra at det var noe slikt de lette etter. Men tro meg, jeg studerer markedsføring, og vet hvordan en logo skal være ;)

Ok. Grafikken var oppvisning av klasse, men bare tenkte liksom. ;)

Lenke til kommentar
Så du er enig med at man ikke skal disse trådstarter, men å be dem som kommer med (feil?) forslag om å dø, det er alright..?  ;)

QUOTE (HolgerLudvigsen)

Her er bildet i 1024x768

Dø! Det der er ingen logo. Det er grafikk. En logo er noe som også skal se bra ut i svart/hvitt og på trykk. 

:) (Det var ironi om du ikke skjønte det)

Lenke til kommentar
Så du er enig med at man ikke skal disse trådstarter, men å be dem som kommer med (feil?) forslag om å dø, det er alright..?  ;)

QUOTE (HolgerLudvigsen)

Her er bildet i 1024x768

Dø! Det der er ingen logo. Det er grafikk. En logo er noe som også skal se bra ut i svart/hvitt og på trykk. 

:) (Det var ironi om du ikke skjønte det)

:blush: Såleis.

*forandrer*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...