Suppelars2k Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Bahbahbah! Moralen er: du skulle ikke postet denne her. Fact. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Moralen er også at du bruker plass på forumserveren med teit babbel og klaging, men det er en annen historie, dessuten så gjør jeg det også. men det er ikke så mye plass for så få ord. * trøtt * Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Moralen er også at du bruker plass på forumserveren med teit babbel og klaging, men det er en annen historie, dessuten så gjør jeg det også. men det er ikke så mye plass for så få ord. * trøtt * Ja, nå får du iallefall hjelp! [/ironi] Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 HolgerLudvigsen : Kan du sende meg en .psp fil eller noe liknende av den du laget? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Må si jeg holder med dimdal her. Dere andre _trenger_ tross alt ikke å bry dere om denne tråden, og trådstarter lurte bare på om det var noen som hadde lyst til å lage en logo til han. Han forlangte ingenting! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Må si jeg holder med dimdal her. Dere andre _trenger_ tross alt ikke å bry dere om denne tråden, og trådstarter lurte bare på om det var noen som hadde lyst til å lage en logo til han. Han forlangte ingenting! Agreed. Her er bildet i 1024x768 Det der er ingen logo. Det er grafikk. En logo er noe som også skal se bra ut i svart/hvitt og på trykk. Endret 27. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Dø! Det der er ingen logo. Det er grafikk. En logo er noe som også skal se bra ut i svart/hvitt og på trykk. Jeg vet. Og jeg er fullstendig enig! Men gikk ut i fra at det var noe slikt de lette etter. Men tro meg, jeg studerer markedsføring, og vet hvordan en logo skal være Endret 27. mars 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Må si jeg holder med dimdal her. Dere andre _trenger_ tross alt ikke å bry dere om denne tråden, og trådstarter lurte bare på om det var noen som hadde lyst til å lage en logo til han. Han forlangte ingenting! Agreed. Her er bildet i 1024x768 Dø! Det der er ingen logo. Det er grafikk. En logo er noe som også skal se bra ut i svart/hvitt og på trykk. Så du er enig med at man ikke skal disse trådstarter, men å be dem som kommer med (feil?) forslag om å dø, det er alright..? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Så du er enig med at man ikke skal disse trådstarter, men å be dem som kommer med (feil?) forslag om å dø, det er alright..? Høh? Jeg vet. Og jeg er fullstendig enig! Men gikk ut i fra at det var noe slikt de lette etter. Men tro meg, jeg studerer markedsføring, og vet hvordan en logo skal være Ok. Grafikken var oppvisning av klasse, men bare tenkte liksom. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Så du er enig med at man ikke skal disse trådstarter, men å be dem som kommer med (feil?) forslag om å dø, det er alright..? Høh? QUOTE (HolgerLudvigsen) Her er bildet i 1024x768 Dø! Det der er ingen logo. Det er grafikk. En logo er noe som også skal se bra ut i svart/hvitt og på trykk. (Det var ironi om du ikke skjønte det) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Så du er enig med at man ikke skal disse trådstarter, men å be dem som kommer med (feil?) forslag om å dø, det er alright..? Høh? QUOTE (HolgerLudvigsen) Her er bildet i 1024x768 Dø! Det der er ingen logo. Det er grafikk. En logo er noe som også skal se bra ut i svart/hvitt og på trykk. (Det var ironi om du ikke skjønte det) Såleis. *forandrer* Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hvordan gikk det med logoen til BambleLAN egentlig? Fikk dere mekka egen logo? Få se, få se.. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Vi har ikke fått opp sidene enda dessverre.. på grunn av at vi har ikke fått inn noen grafikere til å lage webgrafikken i crew. Men vi brukte da logoen du laga vi, til mails og annen promotering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå