Br?stopp Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Problemstillingen er som følger: Jeg bruker Outlook i Office 2003, altså ikke Express. Når jeg sender en e-post med f.eks en bildefil i .gif eller lignende er denne borte hos alle mottakere som har Outlook Express. I Verktøy>Alternativer>Sikkerhet har jeg sjekket om de har huket av "Ikke tillat å lagre eller åpne vedlegg som kan innholde virus" Det mest irriterende er at jeg kan sende en e-post til en annen maskin her i huset som har Outlook Express som standard e-postleser, her fungerer det 100%. E-posten jeg sender til egen maskin tar jo samme veien som e-postene jeg sender til da andre som ikke får vedleggene. Det samme skjer hvis jeg limer inn et bilde i tekstfeltet på e-postene. Det som gjør denne saken så irriterende er at alle med Outlook mottar alle vedlegg problemfritt. Jeg har to maskiner som jeg bruker Outlook på, og ovennevnte problem er felles for disse. Er det noen der ute som har en fornuftig forklaring på dette fenomenet? Kjører med følgende oppsett: Win XP Pro Norsk SP1 samt alle oppdateringer Office 2003 Norton Systemworks Pro 2004 Zone Alarm 4.5.538 P.S. Er det noen som har Outlook Express, og som har lyst til å sjekke ut dette, så kan jeg alltids sende en e-post? På forhånd takk! Endret 26. mars 2004 av BråStopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå