Creature Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Nå sitter eg her på TG og kommer ikkje inn på nettverket/intenett, eg trur grunnen er at eg har lagt inn noe hjeme-nettverk, som gjer at eg kan komme inn på internett heime, men nå får eg ikkje fjerna det og kan ikkje gjere noe. HJELP!!! Noe som er på TG, som vil hjelpa?? Row 43, Seat 2. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Sett nettverkskortet til auto, sjekk hva som er satt opp i IE som forbindele, du trenger kontakt via LAN, sannsynligvis uten proxy(?) Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 det vil vel ta kortere tid å legge inn windows på nytt enn å finne problemløsningen :wink:. Er du datainterresert nok til å dra på tg så har du vel partisjonert hard-disken ? Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 ...du har sikkert fjerna alt av drivere, men rester henger igjen: - logg deg på websiden til produsenten, last ned pakka du hadde før ( evt. separate drivere fra ei ftp-side hvis du kan ), kjør CleanReg og sett opp LAN-protokollene. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Hvis du har WinME eller WinXP er det bare å kjøre Network Setup Wizard - og så er alt i orden. Lenke til kommentar
dragon Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 husk å hake for automatisk ip-adresse fra DHCP-server Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå