tovito Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Canon Bubble Jet i9100 eller Canon Bubble Jet i6500? Er den noe høye prisen verdt det? Finnes det alternativer? Noen som har erfaringer? Skal bruke skriveren til å skrive ut A3 bilder. Lenke til kommentar
tovito Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Ingen som har noen informasjon å dele om A3+ skrivere?? Lenke til kommentar
Ulvemor Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jeg kjøpte meg en Epson stylus Photo 1200 med A3 format for flere år siden. Gikk på "grafisk design" og trengte å printe ut endel oppgaver. Flott skriver..dengang. Nå er den vel rimelig avlegs. Den eneste erfaringen jeg kan dele er at jeg ikke fikk brukt A3 funksjonen særlig mye, så for min del var det ikke verdt de 4.500 kr. (for 4 år siden) Fotoutskriftene ble flotte de, men papir i den størrelsen koster penger. Så det gikk mest i A4. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Har veldig god erfaring fra Epson sine, bruker denne nå; Epson 2100 Denne gir veldig bra utskrift, også mulighet for rull! Vil også tru denne også holder høyt nivå: Epson 1290S Canon har eg ikkje prøvd så mye at eg kan uttale meg, men er jo ifølge tester veldig bra. Endret 3. april 2004 av kvikks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå