silverfox Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Selvfølgelig måtte vifta ryke. Men hvor god service kan en forvente fra leverandør når dette skjer.. Er det noen som har erfaring fra nettbutikker der du slipper å sende inn hele kortet og vente kanskje 2 uker før du får et nytt tilbake. Det er ikke alltid det passer å være uten maskin så lenge.. Kjøpte dette Asus kortet fra hardwarebutikken siden det var mye god omtale angående kundebehandling og service. Er det jeg som har misforstått, eller er dette faktisk normal service når slikt skjer.? Mr Flower - Power Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Selvfølgelig måtte vifta ryke. Men hvor god service kan en forvente fra leverandørnår dette skjer.. Er det noen som har erfaring fra nettbutikker der du slipper å sende inn hele kortet og vente kanskje 2 uker før du får et nytt tilbake. Det er ikke alltid det passer å være uten maskin så lenge.. Kjøpte dette Asus kortet fra hardwarebutikken siden det var mye god omtale angående kundebehandling og service. Er det jeg som har misforstått, eller er dette faktisk normal service når slikt skjer.? Mr Flower - Power Hadde det ikke vært en ide å ringe/maile hwb.no og spørre? De kan jo gi deg et eksakt svar på dette Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Denne hører vel mer under webshopperfaringer? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Har du i det hele tatt sendt inn kortet ditT? Eller går du ut i fra at de er dårlige? Lenke til kommentar
silverfox Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg har selvfølgelig allerede vært i kontakt med denne nettbutikken. Og vanlig service hos hwb er at du sender inn kortet og blir uten maskin i kanskje to uker. Prøver på nytt : Er det noen som har erfaring med andre butikker der de bare sender deg ei ny vifte siden dette problemet uten tvil er kjent ?? Og ja denne blir også lagt inn under webshop erfaringer.. Mr Flower - Power Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 hwb er meget gode og ikke minst raske når det gjelder returer, jeg har hatt 2 returer med de. Hvorfor tar ikke du kontakt med de istede for og klage her? Lenke til kommentar
silverfox Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Nå må dere som svarer prøve å lese hva jeg faktisk skriver. 1. Vifta er defekt 2. Jeg har vært i kontakt med denne butikken 3. Hele kortet må sendes inn 4. Det vil uten tvil gå mellom 1 til 2 uker uten en operativ maskin 5. Vet med sikkerhet at andre butikker har sendt ut erstattningsvifte 6. Jeg vil for framtida selvfølgelig handle hos de som har best service 7. Jeg må dessverre kjøpe meg et nytt kort siden jeg ikke kan vente i flere uker. Mr Flower -Power Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg har selvfølgelig allerede vært i kontakt med denne nettbutikken. Og vanlig service hos hwb er at du sender inn kortet og blir uten maskin i kanskje to uker. Prøver på nytt : Er det noen som har erfaring med andre butikker der de bare sender deg ei ny vifte siden dette problemet uten tvil er kjent ?? Og ja denne blir også lagt inn under webshop erfaringer.. Mr Flower - Power De vil uansett ikke sende ei vifte. I fall bytter de hele kortet. Det å være uten kort ei uke er vel en risiko man tar med å handle på nette Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Hvilke andre butikker gjør det da? EDIT: du sa forresten ingenting om at du hadde sendt det inn. Du sa at vifta var røket. Og det er helt normalt med 1-2 ukers tid. Så slutt og klag til oss her, vi kan ikke hjelpe deg Endret 26. mars 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
silverfox Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Herregud, les mine 7 pkt en gang til. Du må skjønne at det finnes personer som kanskje er mer avhengig av en datamaskin enn du er. Videre diskusjon er unødvendig, har bestillt nytt kort hos en svært service minded nettbutikk. Han lovet dessuten at kortet skulle være i min postkasse imorgen. Mr Flower - Power Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Gir meg ikke helt ennå. Det sto ingenting i din første post om at du allerede har sendt det inn. Det kom etterpå. Ha en riktig god dag flowerboy Lenke til kommentar
silverfox Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Det står ingenting om at kortet er sendt inn siden det faktisk ikke er sendt inn. Ganske enkelt... God helg Fredrik Mr Flower - Power Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Prøv å ta kontakt med *produsenten*. Kortet er nok under garanti og da kan dem være mer behjelpelige. Hercules sendte meg ny ribbe og vifte da viften takka for seg på 9700-kortet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå