Gå til innhold

Defekt kjølevifte på Asus 9600 xt


Anbefalte innlegg

Selvfølgelig måtte vifta ryke. Men hvor god service kan en forvente fra leverandør

når dette skjer..

 

Er det noen som har erfaring fra nettbutikker der du slipper å sende inn hele kortet og vente kanskje 2 uker før du får et nytt tilbake. Det er ikke alltid det passer å være uten maskin så lenge.. :thumbdown:

 

Kjøpte dette Asus kortet fra hardwarebutikken siden det var mye god omtale angående kundebehandling og service. :angry::angry:

 

Er det jeg som har misforstått, eller er dette faktisk normal service når slikt skjer.?

 

 

Mr Flower - Power

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig måtte vifta ryke. Men hvor god service kan en forvente fra leverandør

når dette skjer..

 

Er det noen som har erfaring fra nettbutikker der du slipper å sende inn hele kortet og vente kanskje 2 uker før du får et nytt tilbake. Det er ikke alltid det passer å være uten maskin så lenge.. :thumbdown:

 

Kjøpte dette Asus kortet fra hardwarebutikken siden det var mye god omtale angående kundebehandling og service. :angry::angry:

 

Er det jeg som har misforstått, eller er dette faktisk normal service når slikt skjer.?

 

 

Mr Flower - Power

Hadde det ikke vært en ide å ringe/maile hwb.no og spørre? :mad:

 

De kan jo gi deg et eksakt svar på dette

Lenke til kommentar

Jeg har selvfølgelig allerede vært i kontakt med denne nettbutikken. Og vanlig service hos hwb er at du sender inn kortet og blir uten maskin i kanskje to uker.

 

Prøver på nytt :

Er det noen som har erfaring med andre butikker der de bare sender deg ei ny vifte siden dette problemet uten tvil er kjent ??

 

Og ja denne blir også lagt inn under webshop erfaringer..

 

Mr Flower - Power

Lenke til kommentar

Nå må dere som svarer prøve å lese hva jeg faktisk skriver.

 

1. Vifta er defekt

2. Jeg har vært i kontakt med denne butikken

3. Hele kortet må sendes inn

4. Det vil uten tvil gå mellom 1 til 2 uker uten en operativ maskin

5. Vet med sikkerhet at andre butikker har sendt ut erstattningsvifte

6. Jeg vil for framtida selvfølgelig handle hos de som har best service

7. Jeg må dessverre kjøpe meg et nytt kort siden jeg ikke kan vente i flere uker.

 

Mr Flower -Power

Lenke til kommentar
Jeg har selvfølgelig allerede vært i kontakt med denne nettbutikken. Og vanlig service hos hwb er at du sender inn kortet og blir uten maskin i kanskje to uker.

 

Prøver på nytt :

Er det noen som har erfaring med andre butikker der de bare sender deg ei ny vifte siden dette problemet uten tvil er kjent ??

 

Og ja denne blir også lagt inn under webshop erfaringer..

 

Mr Flower - Power

De vil uansett ikke sende ei vifte. I fall bytter de hele kortet. Det å være uten kort ei uke er vel en risiko man tar med å handle på nette

Lenke til kommentar

Herregud, les mine 7 pkt en gang til.

 

Du må skjønne at det finnes personer som kanskje er mer avhengig av en datamaskin enn du er.

Videre diskusjon er unødvendig, har bestillt nytt kort hos en svært service minded nettbutikk. Han lovet dessuten at kortet skulle være i min postkasse imorgen.

 

Mr Flower - Power

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...