Nemesis86 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg vil oppfordre de som er ekstremt flinke med webdesign til å slå seg sammen å lage en photoshop/eventuelt andre programer side, der man kan legge ut egne bilder, diskutere i forum, OSV. Det er så mange kunst talenter her i Norges land. La oss samle dem Sikker på at det er mulig å tjene penger på siden hvis den markedsføres skikkelig så det blir mange faste brukere. Hvis et slikt nettsted kommer opp skal jeg gjøre alt jeg kan for å markedsføre det. Let's make magic Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Kommer ikke gfx.no da? Edit; Dette blir vel ikke OT. Hvem skal lage artikler osv..? Hvem får admin osv..? Endret 26. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Har ikke hørt om den siden, men jeg skal sjekke ut det. Har stor innteresse for en slik side. Skulle gjerne ha startet en side selv, men har ikke tilgang til internett med min pc før jeg flytter. Det blir 1 juli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå