Gå til innhold

Min Webside

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg har fått i oppgave å lage hjemmeside for mtocrossklubben min!

Her

Jeg ville bare øre hva dere syns om den..

Og et spørsmål til Hvordan får jeg på en måte tablen i midten til å vise forskjellige ting? (Feks, jeg trykker på "bilder" i meny så kommer det opp bilder i tabellen i midten)?

Takker for alle svar, tips og tilbakemeldinger!

MVH Erlend

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Header hadde en cheesy ice-text som ser ut til å være snytt ut av en tutorial. Dessuten var det et blått område til høyre i header-boksen.

Hvis vi ser bort fra den dynamiske bredden, ser dette ut som en ganske standard frontpage-side.

Hot tip of the day: Sjekk inspirasjons-linken i Polecat sin signatur, og start over :)

Lenke til kommentar

I mozilla er dette katastrofe ille.

Headeren blir strukket i høyden til rundt om 600px eller noe slikt.

Det eneste jeg ser når jeg åpner er en totalt forvridd header som ser mildt sagt ikke bra ut.

Flaks at jeg ikke ble så skremt at jeg lukka siden.

Selve siden er sånn passe ok, den funker i hvertfall.

Men trekk menyene tettere til content, eller i hvertfall organiser det slik at det ikke blir så vannvittig med luft der.

Marquee = nei.

Styremedlemmer linken er til en .doc fil. Fysj. I hvertfall advar om at det er doc. Gidder ikke å åpne noen doc fil på web med mindre det står no sinnsykt interesant der.

Og som jeg sier til alle, lær deg div+css og slutt å bruk tables til layout.

Merkelig ting: mens jeg så på sia så bare plutselig ble headeren ok. Uten at jeg gjore noe. Mildt sagt sprøtt. Men da kan du kanskje se bort fra den kommentaren om headereb, forhåpentligvis.

Gjør noen forbedringer og dette blir en grei nok side.

Lenke til kommentar

Dude, start over... Uansett hvor mye du endrer på fargene og om du flytter boksene tettere sammen, så ser det fremdeles veldig frontpage ut :\

- Det er ca. 300 kB med bilder på forsiden. HTML-resize endrer ikke filstørrelsen!

- Grusom bakgrunnstekstur

- Linkfargen paset ikke inn

- På forsiden i innholdsfeltet finner jeg 4 forskjellige tekstfarger. I tillegg er den ene marquee

- Kjedelig header som ikke matcher resten av designet. Den ser litt ut som en reklamebanner når du plasserer den så langt fra det andre og i tillegg rammer den inn. Den kunne også trengt litt AA og/eller en annen font.

Ble veldig negativt dette, men truth hurts :)

EDIT:

Ikke valid HTML

Samme med CSS

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Site made by TuX Productions in coorporation with furious and chain Productions

I dette tilfellet er det ingen grunn til å skryte over det over. ;)

- først av alt: det er nesten ingenting jeg hater mer på web enn midtstillt tekst

- dårlig gjennomtenkt plassering av elementer

- for tykke borders. enten gjør dem smalere, eller lysne dem

- headeren er søppel ;)

- galleriet til høyret er mislykket

- kjedelig fargevalg

Vel, vel. Det er nok stryk denne gangen, men det er bare å prøve! :thumbup: Øvelse gjør mester! ;)

Lenke til kommentar
Takk for Ris folkens! har stressa med et nytt design og her er resultatet... Skal ordne det med midtstilt tekst.. Husk at jeg er helt fersk da =P

Jajajaja, nå er vi på gang her. Fremdeles litt cheesy og ikke-matchende headere og kolonneoverskrifter. Også litt for fete borders, men definitivt en forbedring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...