sanmann Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Noe er tydeligvis feil her, for jeg klarer ikke på få bootet opp windows. Kjører Partition Magic 8, og får feilmelding på C-disken. Denne er kun to uker gammel, og den forrige disken fikk jeg samme problemene med. Er det dårlig HK, eventuelt RAM som gjør dette, eller? Prøvde å boote med en Win 98 diskett, og kjøre FDISK /MBR. Dette fungerte ikke. HJELP!?! Lenke til kommentar
skroder Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Se om IDE kabelen står HELT i Lenke til kommentar
Raider Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 hehe det er VIRUS !!!! brodern fikk det samme ...bare putt i wincd og boot opp og få formatert C: thats it Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) prøv diskene i en annen maskin, bytt IDE kabel.. Edit: Ok Endret 26. mars 2004 av Morpheus^ Lenke til kommentar
sanmann Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Kjører nå med brannmur og oppdatert antivirusprogram, så jeg skjønner ikke hvorfor dette skal kunne skje. Kabler m.m. er skikkelig i, og alt var i skjønneste orden i går da jeg slo av dritten. Prøvde å reinstallere Windows 2000 ved hjelp av nødrep., men får nå beskjed om DISKFEIL Trykk en tast for å starte på nytt... ARRRRGHHHH! Ved booting med W98-disk, skriver jeg C: Står da c:\ skriver dir Kommer opp: Invalid media type teading drive C Abort, Retry, Fail? Endret 26. mars 2004 av sanmann Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 hvilken disk er det? Last ned ett diagnose program i fra produsenten. Og sjekk disken. Kan hende du har vært uheldig Lenke til kommentar
sanmann Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) WD 40 Gb. To uker gammel. Finner ikke noe dos-fungerende software på nettet. Endret 26. mars 2004 av sanmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå