rontonic Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Og kameraet var ikke noe særlig å stikke rævva i været for. Hvordan fikk du testet kameraet? Du mener kanskje søkeren var dårlig? Får å teste kameraet må du vel nesten overføre bildene fra telefonen... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ikke for å være frekk, men det du skriver kommer ikke til å hindre meg i å kjøpe 6230. Neida, jeg syns ikke du er frekk. Bare ikke forvent deg for mye. Jeg ble ihvertfall skuffa. Hvordan fikk du testet kameraet? Du mener kanskje søkeren var dårlig? Får å teste kameraet må du vel nesten overføre bildene fra telefonen... Jeg zooma inn på et par av bildene som var tatt med telefonen, også noen jeg hadde tatt sjøl, og selv på den lille skjermen kunne jeg se at bildet var ganske uklart. Det virka som om kameraet kjørte med en veldig lang lukkertid, slik at alt måtte stå stille for å bli klart, ikke minst at man måtte holde telefonen helt stille. Virka som om det var lagd for å bruke på stativ, for å si det sånn... Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 6230 er på mange måter 7250 med bedre kamera, minnekort og mp3spiller.. så det er jo for all del en god telefon, men ikke forvent noe mer enn en 7250 med litt ekstra.. skjermen begynner etter min mening å bli for gammel, greit nok, den har 64k farger i motsetning til 7250 sine 4k, men 128x128 ? mer minne og blåtann er også et pluss, men nokia er velkjent for sin "selge mest mulig på nåværende teknologi"-strategi.. vent heller på se k700, da den har en mye bedre skjerm, eller vurder andre telefoner, som samsung e700, selv om denne ikke har minnekortet og bluetooth. 6230 er ikke noe å snu seg etter på gata, men et fint alternativ til de som fra før har dårlige telefoner.. (bare mine meninger, ikke kjeft på meg!! ) kammiz Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Tlf har tydeligvis kommet ut både i Nederland og Belgia. Prisen ligger mellom 400 - 450 Euro. http://www.mobile-review.com/forum2/showth...p?threadid=7987 Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Og i Norge, de har den på lager på www.forbrukershop.no men kun den hvite foreløpig (Graphite) de sa de skulle få den svarte i løpet av uka. 3895kr Lenke til kommentar
adale Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Stemmer det at Nokia 6230 ikke kan sende bilder tatt av VGA med epost? Leste det i testen på DinSide. Det er litt dumt, fordi det er billigere å sende med epost enn MMS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå