audi power Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Halloen. Er det noen her som vet når nokia 6230 kommer for salg.Har ventet lenge nå, på tide den kommer Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Var innom Nokia Store (eller hva den butikken heter) på byporten i Oslo i går, de hadde fått bekreftet et parti på 30 eller 50 enheter (husker ikke helt) inn til butikken til onsdag (31. Mars)! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 De bekreftede datoene begynner jeg å miste trua på, egentlig. Har jo blitt skjøvet framover hele tida, jo. Lenke til kommentar
audi power Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg var innom expert,der jeg har bestilt telefonen!.De kunne bekrefte att telefonen var sendt,og att jeg skulle ha den på neste onsdag! Håper det stemmer,gleder meg Lenke til kommentar
adale Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 neste onsdag er 31. mars som skrevet over. så dette ser lovende ut. Lenke til kommentar
Superstig Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg har og fått vite fra de jeg bestillte den hos, at de har fått bekreftet den inn 31.03, altså neste onsdag Så det ser lovende ut Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 De fleste nettbutikker og vanlige butikk kjeder (ala Nordialog osv) bekrefter at dem skal få inn et parti den 31 mars. Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 De hadde noen til salgs hos lefdal for over en uke siden, gutta hadde fått prøvd den de. Ikke helt sikker på om jeg skulle tro på det da. skulle forresten ha over 5000 for den Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Nordialog skal ha 4874.- (inkl. moms såklart), jeg ser ikke hvordan man kan prise et produkt så forskjellig fra nettbutikker, det er tross alt 1000kr i forskjell. Skal vedde på at den kommer til å koste til "blodpris" i slike butikker mens nettbutikkene selger dem adskillig billigere. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Den skal vel komme iløpet av mars? Lenke til kommentar
JZA Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Blodprisen til å begynne med har vel med tilgjengelighet å gjøre. Enkelte vil kanskje være tilbøyelige til å betale 1000 kroner mer hvis de får den på dagen, enn om de må vente i 3 uker, og betale 1000 kroner mindre. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Blodprisen til å begynne med har vel med tilgjengelighet å gjøre. Enkelte vil kanskje være tilbøyelige til å betale 1000 kroner mer hvis de får den på dagen, enn om de må vente i 3 uker, og betale 1000 kroner mindre. Jeg hadde ikke nølt med å vente 3 uker og betale 1000kr mindre. Men regner med at de fleste her har penger så det holder..? Lenke til kommentar
audi power Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 jeg har bestilt telefonen hos expert,og jeg skulle få den for 3900! så vi får se på onsdag som kommer om de holder det de lover!!! Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Den skal vel komme iløpet av mars? Hvis du leser innleget, så står det at mange butikker venter inn et parti med 6230 den 31 mars... Endret 27. mars 2004 av jorn_:-D Lenke til kommentar
Amobil Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 31.03.04 stemmer bra det. Telefast(Levrandøren til Nordialog og Telekiosken blant annet) har bekreftet datoen Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Etter å ha testa 6230 på Elektrofil-messa, kan jeg bare si at den ikke er værdt nesten fire tusen, desverre... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Etter å ha testa 6230 på Elektrofil-messa, kan jeg bare si at den ikke er værdt nesten fire tusen, desverre... Hvorfor ikke? Kan du si dette etter og ha prøvd den i ti min da? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Etter å ha testa 6230 på Elektrofil-messa, kan jeg bare si at den ikke er værdt nesten fire tusen, desverre... Hvorfor ikke? Kan du si dette etter og ha prøvd den i ti min da? Skjermen ble altfor liten, GUI'en ble for uoversiktelig. Helt ærlig, begynner ikke Series 40 grensesittet å bli litt gammelt. Skal jeg si hva jeg tenkte mens jeg testa 6230'en? Jeg tenkte: "Dette her er jo altfor likt min 3310, jo!" Ja, den har nye funksjoner, men det er ikke noen glede i å bruke telefonen. For liten skjerm. For dårlig GUI. Og kameraet var ikke noe særlig å stikke rævva i været for. Sorry, ass, men den GUI'en er ikke brukervennlig, og innbyr ikke til bruk. Dessuten likte jeg ikke d-pad'en. Var litt trening å klare å trykke den inn uten å trykke i alle retninger samtidig. Funka heller dårlig. Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Etter å ha testa 6230 på Elektrofil-messa, kan jeg bare si at den ikke er værdt nesten fire tusen, desverre... Hvorfor ikke? Kan du si dette etter og ha prøvd den i ti min da? Skjermen ble altfor liten, GUI'en ble for uoversiktelig. Helt ærlig, begynner ikke Series 40 grensesittet å bli litt gammelt. Skal jeg si hva jeg tenkte mens jeg testa 6230'en? Jeg tenkte: "Dette her er jo altfor likt min 3310, jo!" Ja, den har nye funksjoner, men det er ikke noen glede i å bruke telefonen. For liten skjerm. For dårlig GUI. Og kameraet var ikke noe særlig å stikke rævva i været for. Sorry, ass, men den GUI'en er ikke brukervennlig, og innbyr ikke til bruk. Dessuten likte jeg ikke d-pad'en. Var litt trening å klare å trykke den inn uten å trykke i alle retninger samtidig. Funka heller dårlig. Ikke for å være frekk, men det du skriver kommer ikke til å hindre meg i å kjøpe 6230. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg også har stor troa på den telefonen. Men jeg har en z600 (noen som vil kjøpe?) som også er brukbar. Er det vitsi å bytte den mot 6230? Hadde egentlig mistet troa på Nokia, ettersom de var både dyr og haddelite funksjoner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå