DementedAlbino Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Har en del filmsnutter som er i avi format, og disse vil jeg ha inn på en dvd plate slik at jeg kan se dem på dvd spilleren i stuen. Så lurer på om der er ett programm som konverterer disse til riktig format og brenner de ut. Prøvde med nero, men får beskjed om at det ikke er ett støttet format. Vil også kunne kovertere fra mpeg til divx\xvid, men er usikker på hvilke innstillinger jeg skal ha ved konverteringen, både på film og lyd. Bruker nå TMPG til konvertere film. Endret 28. mars 2004 av svortevik Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 prøvde du NeroVision Express? Du kan også prøve ulead moviefactory 2? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Er bare å finne en avi til mpeg2 converter det. Så gjør Nero resten. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Er bare å finne en avi til mpeg2 converter det. Så gjør Nero resten. Noen gode å anbefale? Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Tmpgenc men det er ikke freeware Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Tmpgenc men det er ikke freeware Noen som kan forklare meg hvordan det gjøres i det programmet? Vil gjerne ha filer fra mpeg til avi, og fra avi til mpeg. Er sikkert veldig enkelt, men ikke enkelt nok for meg. Får følgende feilmelding: Feilmelding Og ja, er første gang jeg skal konvertere filer. Endret 28. mars 2004 av svortevik Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Bare jeg som rotet, fikk det til nå. Men kan noen si hvilke innstillinger jeg bør ha når jeg gjør om til xvid og divx for å få best kvalitet opp mot størrelse? Både lyd og bilde delen. Endret 28. mars 2004 av svortevik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå