akerman Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hey Hvordan sletter/fjerner/formaterer jeg den recovery partition, der ligger på min ibm t41 fra start? Den fylder 6gb - men jeg kan ikke se den i nogen programmer.. hverken windows local storage manager, partition magic eller fdisk ! Jeg vil gerne slette den helt, eller formatere den, så jeg kan installere linux på den. Nogen der ved hvordan? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 kontroll panel -> administrative verktøy -> datamaskinbehandling -> diskbehandling. Du kan vel også bare boote med en linux cd plata og velde den partisjonen når du skal installere. Du bør heller bruke f.eks. partition magic til å dele opp windowspartisjonen, og legge linux på den. Så har du mulighet til å installere windows på nytt etterhvert. Lenke til kommentar
akerman Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg kunne ikke se den under diskbehandling.... Men jeg har fundet ud af det - man skal ind i BIOS -> utilities -> security -> IBM Predesktop Area -> Disable Så kan partitionen slettes! Lenke til kommentar
Øystein Norstrøm Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Husk at hvis du sletter denne så mister du gjenopprettingspartisjonen med Windows-filene dine....dette kan bli et problem for deg i det øyeblikket Windows feiler og du må kjøre recovery... Øystein Norstrøm Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 du kan bruke ransih partition manager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå