Vectrex Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Hardwareforumet er SELVFØLGELIG best Jeg personlig pleier å bla litt i andre forum på webben, samt poste i noen av dem. Her er forumene jeg blar mest i: Xbox-scene Doktoronline er morsomt å lese om andres sexuelle problemer Calibra.no Her er forum jeg svipper innom en sjelden gang: Lommelegen Club SX1 Digistore Hvilke andre forum bruker dere? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Bruker så og si bare HW.no og noen av sidene som ligger under hw-nettverket. Men har brukt AV forum noen ganger... Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Ballbreak Megadeth MetClub Forumet(members only) og div andre Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 er det andre forum???? bruker noen jeg ikke tør/kan nevne her Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 bruker noen jeg ikke tør/kan nevne her samme her Lenke til kommentar
Powermatic Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 bruker noen jeg ikke tør/kan nevne her samme her Samme her, og selvfølgelig VG forumet for musikk og film. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 www.anime.no www.airsoftguns.info www.crushyiffdestroy.com forumet www.freakforum.nu www.norskfurry.tk forumet www.pholph.com forumet undone.keenspace.com forumet zaphire productions forumet www.armadilloknight.com forumet www.diskuter.no www.ildsjelen.no forum www.psipalatium.com forumet telekinese.mine.nu forumet www.yerf.com forumet www.storedyret.com www.battlefield.no www.yportal.org (tror ikke denne er aktiv lenger) forum.swatnet.org http://norskwebforum.no/ www.grendalan.tk forumet - jeg er banna nå da Jeg er bombesikker på det er noen flere jeg er lite aktiv i, men jeg kommer ikke på flere. www.cstrike.no er nede for tida, og har vært det lenge :/ Uansett, jeg har solgt sjelen min jeg til internett. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Gamer.no ? Men det er kanskje samme greia Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Bruker da NiS - forumet , men ellers ikke andre enn gamer Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Gamer.no ? Men det er kanskje samme greia Den går nok under samme ja! Synes forresten at det er et fint system slik forumet er lagt opp. Mange mindre forumer som er kjørt sammen til ett stort! *Klapp, klapp til forumadmins* Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 www.esato.com www.suprnovaforums.com www.robalx.tk www.mac-forums.com www.akasha.no Det er vel hovedsaklig de forumene jeg bruker... Så det så! har endel brukernavn rundtopmkring, men bare sånn for å komme meg inn iblant.. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) http://www.diskuter.no (annet brukernavn) Endret 26. mars 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 gamefaqs.com- bruker denne når jeg ikke får svar på Spill spørsmål oe. generelle ting her på hardware.no forumet. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Hw.no nettverket (ikke bare off topic) DeviantArt.com Gfxdesigners.com men eg holder meg for det meste til hw... Lenke til kommentar
lodott Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 www.root.no/forum/ Hender også jeg svipper innom www.freakforum.nu Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Bortsett fra hardware.no så går det i følgende: -Canis.no forumet (Forum for hunde folk i norge) -Purebreedpuppy.com (Forum for eiere av amstaff/pitbull rundt om i verden) -Asmtaff.ws (for eiere av amstaff) -AVforum.no (forum for hjemmekino entusiaster) -Norsk asmtaff nettverk forumet (For eiere av amstaff i norge) -BergenHIPHOP.no (for hiphopere i bergen DOH) -Bergen sportfiskere (ehh ja for fiskere i bergen) -ForoDVD.com (Forum for spanske DVD rippere) Er aktive i en del av disse og hunde forumer skjekker eg flere ganger daglig. Eller så er det 2 forumer til som eg ikke nevner. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Er innom og leser AV-Forum iblant, men er ikkje avktiv.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 deadinhollywood.net imdb.com tbsforum.impishdelusion.net storedyret.com Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Ogrish.com-forumet (poster ikke så mye tho) thedarktower.net-forumet duckandcover.net-forumet totse.com-forumet Hangar 16 - forumet og jeg er også aktiv i en del andre forum, men gidder ikke å liste opp alle adressene her nå, da det ville vært for mye slit Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Mange! * burnatonce forum * Club CD Freaks * CDex forum * Foobar2000 forum * Head Fidelity forum * Hydrogen Audio forum * Neowin forum * Opera forum * The CD Forum * MacNN forum * MacCentral forum * Apple discussions * iPodlounge forum Sikkert noen jeg har glemte også.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå