Macint0sh Skrevet 30. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2002 Quote: On 2002-03-30 19:45, Tåka skrev:Ha ha ja det er jo deilig med litt "mus" ha ha!! Jeg bare tulla mye koster musa?<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-03-30 19:47 ]</font> Etter 5 sekunders arbeid fant jeg denne linken: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=1&s=pl Den forteller meg at musen koster 416,- Lenke til kommentar
MaxPain Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Tja.... Synes kanskje 1 mnd som "prøve" tid er litt lite i grunn jeg. Jeg brukte Boomslang 2k i over en mnd, før jeg begynte å føle meg komfortabel med den, hadde mest lyst til å hive den i veggen opp til flere ganger, pga den var så "¤%¤#% uvandt i formen og umulig å spille med. Men når jeg først ble vandt med den, var det lett den beste musa jeg overhodet hadde prøvd(den gang), men så er jo det gjentakende problemet med kulemuser da, at de må renses minst en gang i uka :razz: for å være nøyaktige. Og det var det som gjorde min søken etter en optisk som ville funke i fps spill, jeg testa tidligere versjoner i q2, og de passet ikke inn med min spillestil i alle fall, de kikka rett til værs hvis jeg løfta de opp av matta etc. Men så hørte jeg om Logitech Dual Optical, at denne ikke gjorde det, når den ble løfta opp av matta, så jeg kjøpte den, og testet den, faktisk uten å ha lest noe review :razz: Virker som mange kjøper muser bare fordi folk har sagt noe positivt om dem på ett forum, i ett review, eller en god spille bruker dem etc. hva med faktisk å erfare ting selv? Uansett Dual Optical er lett den mest nøyaktige musa jeg har brukt, men det er mye som skal spille inn for at en mus skal passe for alle, noen har veldig lav sens og må jobbe intenst med musa, andre har sinsykt høy sens, alt på max, og snurrer typ 360x10 på en dragning på musmatta etc. Noen opplever også at musa ikke får med seg alt som skjer, at den hakker, mens andre igjen ikke opplever det. og at annmelder skriver at han må krølle fingrene for å klare å trykke på knappene, vel, det er første gang jeg har hørt om så svære hender. For meg i alle fall er Dual Optical den beste musa i disse dager :razz: kommer sikkert nye med ny teknologi, som gjør dem enda bedre, mer nøyaktige etc. og da følger vi med utviklinga, uansett om anmelder liker den ergonomiske fasongen eller ikke, som igjen for meg, er også helt perfekt, jeg holder ikke mine hender i 90graders vinkel på musen, føles mye mer naturlig å ha en liten helling til høyre, noe som de fleste museen til Logitech har hatt, Wingman Gaming Mouse, Mouseman Wheel, Piloten har vel også en liten helling, Boomslangen derimot er lik uansett om du er venstrehendt eller ikke, den er bein, og det var "unormalt" for mine hender i alle fall, men det gikk å bli vandt me det og. Er bare værre å gå tilbake til muser som har helling etterpå. urk, ble sikkert mye surr her. :razz: Lenke til kommentar
tordtheman Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Musa ser jo sinsykt digg ut da..... Piiiiip Lenke til kommentar
Corn Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Har du store hender du? Jeg har hatt musen siden jul og blir bare mer og mer venn med den. Men, så har ikke jeg de største hendene i gata heller da.. Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Quote: On 2002-03-28 18:15, josh skrev:har selv kun kjempeerfaring med denne musen. har så langt bare funnet 2 ting å trekke for. det ene er at det krever litt tilvenning å bli fortrolig med den høyre musknappen, mens det andre er at den skulle hatt 5 knapper, slik som Intellieye Exploreren min har. ellers har jeg ingen problemer hverken med passform eller friksjonen mot flatene (og det er på en Ole Brumm -musmatte fra Clahsen!) fortjener minst en femmer! Jeg byttet fra akkurat samme musen og jeg må si jeg er enig med deg, Dual Optical er uten den minste tvil den absolutt beste optiske musen på markedet, formen venner man seg til og etter det er den utrolig deilig å bruke. Og det faktum at det er en "dual" burde hevet den til en femmer, den leser jo bevegelser 30ganger bedre enn den gammle optiske jeg hadde. Lenke til kommentar
oXygEn Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Noen som har fått scrollknappen til å funke i spill? http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=23188&forum=25 Lenke til kommentar
Fuz Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg installerte de nyeste Logitech driverene under XP Pro og hadde fortsatt problemer med at hjulet ikke funket i spill - Det hjalp å sette hjulet til å være "office" kompatibelt i properties. Synes allikevel fortsatt at hjulet ikke oppfører seg eksemplarisk... forventer liksom at det fysiske kneppet skal stemme med et elektronisk "knepp" - men av og til registreres ikke bevegelsen med mindre jeg dreier litt mer på hjulet. Vet ikke om det er et software eller et hardware problem. Lenke til kommentar
carp Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Her må jeg si meg uenig med anmelderen. Jeg synes musa passer heeelt fint i hånden min, og som en person sa: Jeg synes oxo at det er mye bedre å ha hånden min i en vinkel, ikke rettvinklet. Knappene synes jeg ligger fint plassert, jeg har aldri hatt problemer å treffe knappene. Jeg har praktisk talt aldri tenkt eller følt et slikt problem med musa. Og bare så det er sagt, jeg synes denne musa passer utmerket til 1st. person-shooters.. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Denne musa er bare best. jeg skjønner ikke at den ikke har fått en 5er, eller kanskje til og med 6er. ble litt skuffet da jeg leste denne anmeldelsen.:sad: ikke så stor og dyr som Razor Boomslang heller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg