Gå til innhold

sl45?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan blir kvaliteten da?

Kan vell ikke bli så veldig bra når du kan lagre så lange opptak?!

Jeg spør egentlig for mamma,(hehe) for hun spiller en del, og hadde lyst på ny mobil(hun bruker aldri mobil, så dette blir spennede) og noe hun kunne ta opp lyd på. Den gamle kassett opptakeren hun hadde, ble ødelagt( og det var på tide).Og da tenkte jeg at hvis sl45(i) hadde opptak, så hade den passset perfekt, tror dere at den vil fungere til det bruket?

Og hva er forskjellen på sl45i og sl45? Og hvor mye koster de brukt? sånnn ca?

Hvis det er noen som har en fint brukt sl45(i) så send meg en pm!

Lenke til kommentar

Hun ganske mye rart, hun spiller fele og da er det sånn at de tar opp alt de gjør omtrent, ikke spør meg hvorfor... Og jeg ville tro at sl45(i) tar opp med bedre kvalitet enn en kassett spiller?

Hvis det er noen som har noe lyd på dataen som er tatt opp med sl45(i) , kan de sende det til meg på denne adressen [email protected]?

Endret av jorn_:-D
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt om jeg vil anbefalle den som opptakskilde for fele-spilling akkurat. Som diktafon fungerer den helt utmerket, men lyden blir jo ikke stort bedre enn hva du hører på en vanlig telefonsamtale.

Hvis planen er å ta opp musikk så burde hun nok heller satse på en minidisc tror jeg. Har et vrak av en sl45 liggende hjemme, men den er såpass full av feil at jeg ikke tør å prakke den på noen.

Du får vel en brukt for 500-1000 kroner tror jeg.

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

nja, kan nok erstatte en kasset spiller, men blir nok ikke verdens beste kassett spiller.

Jeg tror ikke den blir så veldig mye bedre, men når du tar opp så må du holde fonen tett intill de du spiller, eller så må du spille veldig høyt.

Prøvde dette en gang, og du hørte nesten ikke det du sa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...