Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har i en periode kjørt maskinen min uten oppdatert antivirus og bestemte meg for å gå til innkjøp av nytt antivirus program siden jeg bruker makinen mye både til jobb og fritid.

Fjernet gammel antivirus programvare og installerte prøveversjonen av Norton Antivirus 2004. Følgende skjedde:

-halvveis i installasjonen kom det melding om at installasjonen ikke kunne fullføres og at jeg måtte deinstallere og installere på nytt.

-halvveis i deinstallasjonen kom det melding om at deinstallasjonen ikke kunne fullføres og deinstallasjonen ble avbrutt.

Reboota og fikk opp en desktop som ikke lignet noenting, blant annet:

-absolutt alle shortcuter og ikoner på skrivebordet var vekke bortsett fra de som kom da maskinen var ny.

-hele start-menyen var resatt til opprinnelig.

-office-pakka kunne ikke startes.

-internett-tilgangen var borte slik at jeg måtte konfigurere den på nytt.

-flere prosesser hang slik at jeg blant annet ikke fikk opp kontrollpanelet, fikk ikke gjort filsøk pluss endel andre ting.

Ser ut til at Norton har virkelig har gått bananas i alle registre. Alle data er intakt på harddisken så langt jeg kan se, men nesten ingen programmer lar seg starte uten at det henger eller at jeg blir kastet ut. Og hele brukergrensesnittet er ødelagt.

Har dessverre hatt noen virus opp gjennom årene. Men ingen av dem har gjort så stor skade som Norton gjorde i går.

:no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som om du har hatt maks uflaks, har brukt NAV de siste årene og lagt det inn ganske mange ganger og aldri hatt de samme problemene som du nevner.

Nå vet jeg ikke vilket os du kjører, men hvis du har xp så kan du jo prøve og kjøre system restore og se om det hjelper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...