_TT_ Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hei. Eg lurte hva koden var for å få vist egen tekst nede til venstre i ie, der det står står Fullført ? Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Javascript: window.status = "wee2k lixx0m - j3g 3r 1337 hax00r" Lenke til kommentar
_TT_ Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Takker.... Kan eg på noen måte edite hva som skal stå der nede over de forskjellige linkene? Endret 26. mars 2004 av _TT_ Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) <html> <head> <script type="text/javascript"> function cngStatus(message) { window.status = message; } </script> </head> <body> <a href="#"onmouseover="cngStatus('Min melding her')">hold musen over linken</a> </body> </html> så bytter du bare ut min melding her til det du vil ha for de ulike linkene Endret 26. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Custom mouseover-tekst er noe av det mest plagsomme som finnes på nettet. Du skal ikke legge til en mouse-trail-sak mens du er i gang da? Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 svarer bare på spørsmålene jeg. Er lei av å kaster perler for svin ved å prøve å banke inn gode holdninger i trestammer... Lenke til kommentar
magikern Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Har aldri helt forstått meningen med å skrive Fullført o.l. på en side, man skal være bra dum for å ikke forstå at siden er ferdiglastet, og uansett kommer vel egentlig den teksten før siden er ferdiglastet... Lenke til kommentar
_TT_ Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Custom mouseover-tekst er noe av det mest plagsomme som finnes på nettet. Du skal ikke legge til en mouse-trail-sak mens du er i gang da? Kanskje det? Men, eg fikk ikke dette til å fungere sikkelig.... Når eg tar musepekern over linken, står linken nede til venstre, altså den skifter ikke. Men når eg tar musepekern vekk fra linken, så skifter teksten..... Går det ikke å få teksten idet musepekern er over linken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå