Dimm Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 en kompis hav meg har en plextor 24/10/40 og den er ikke tilgjengelig i "choose a recorder device" option'en, med den leser cd'er (har ikke testet å brenne med ett annet program ennå), den finnes i windowes. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Hvilket program bruker han? Nero? Fulgte det med spilleren? Lenke til kommentar
kohi Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Høres ut som brennerprog ikke støtter brenneren. Gammel versjon kanskje? Hadde samme problemet når jeg oppgraderte brenner sist, men med nyeste versjon av Nero var alt OK. Lenke til kommentar
Socratex^ Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Ja, Plextor har en del produksjonsfeil.. og de er treige til å reparere. Måtte vente i 1 mnd på min 16x :sad: Ikke sikkert at det er det som er feil her.. Prøv å legg inn ASPI - vet ikke om det funker, men worth a shot! Lenke til kommentar
oXygEn Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 jeg kjører win xp, har plextor 24/10/40 og det eneste programmet som har funnet brenneren er nero som fulgte med... Lenke til kommentar
JOG Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Har selv en plextor 12/10/32. Prøvde med NERO, fikk samme "feil" som deg. Med WinOnCd fungerte alt. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Vedrørende Nero og plextor. Da jeg lengere opp skrev om programmet fulgte med, var det fordi gjennkjennelsen av brenneren er knyttet opp til seriekoden man legger inn i programmet under innstallasjon. Dette er det flere som gjør i programmene sine, feks RVS-com. Det er mulig å endre registreringskoden senere i Nero. Det finner man mulighet for i menyen. Praktisk hvis man bytter brenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå