Johspet Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hvordan kan jeg endre bakgrunnsfarge på spesifike dager i kalenderen? Jeg har en side der jeg vil sette ulik bakgrunnsfarge på grunnlag av ulike typer hedelser som jeg henter fra en database. VB please. Lenke til kommentar
TAFT Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hvordan kan jeg endre bakgrunnsfarge på spesifike dager i kalenderen?Jeg har en side der jeg vil sette ulik bakgrunnsfarge på grunnlag av ulike typer hedelser som jeg henter fra en database. VB please. Regner med det er web-kontrollen du snakker om. Du er nødt til å skrive en eventhandler for DayRender. Denne fyres av hver gang en individuell dato blir rendret. DateRenderEventArgs eksponerer Day og Cell som du kan bruke. Eksempel: (du får det i C# - sorry). private void Calendar1_DayRender(object sender, System.Web.UI.WebControls.DayRenderEventArgs e) { System.DateTime someDate = System.DateTime.Today; if (e.Day.Date == someDate) e.Cell.BackColor = System.Drawing.Color.Red; } Da vil dagens dato få rød bakgrunn. Sjekk også ut: MSDN: Customizing Individual Days in a Calendar Web Server Control Du finner det meste på MSDN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå