Gå til innhold

Mobiltelefon farlig i bil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Foreløpig vet vi jo ikke hvor farlig strålingen er, men noen personer blir dårlig av den, sier Tegenfeldt.

Jeg er en av dem som blir dårlig av mobil. Hvis jeg ikke bruker "handsfree", får jeg en stikkende hodepine etter bare få sekunders prating :cry:

Lenke til kommentar
Hvordan går det med deg på toget da?? Hvis du sitter i en vogn mange prater i mobil i, eller bare setter du deg på stillevognen..?

Bryr meg egentlig ikke om det, men det er litt plagsomt når 5 personer sitter og prater samtidig + meg!

Vel, har en kamerat som prater i mobilen mens han kjører, og da må selvølgelig han som sitter ved siden av han ta over rattet! (meg) ...kjedelig om det skulle skje noe da!

Lenke til kommentar
Vel, har en kamerat som prater i mobilen mens han kjører, og da må selvølgelig han som sitter ved siden av han ta over rattet! (meg) ...kjedelig om det skulle skje noe da!

Han må tydeligvis ha en sånn to-hånds mobil, for det går fint å kjøre bil å prate i mobil samtidig.

Jeg har værtfall ingen problemer med det, og jeg kjører noen mil om dagen for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...