knutroe Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 har et "creative 3dfx voodoo 2 1000" kort. det virket helt fint i windows 98, men i xp virker ikke driveren min. er det noen som vet av hvor det finnes driver? finner ikke driver noen steder. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Her og her har du en driver for 2k/xp. Endret 26. mars 2004 av xthal Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Her og her har du en driver for 2k/xp. takker den første linken funka ikke, men den andre funka. vet ikke om den virker enda, men jeg håper Lenke til kommentar
xthal Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 Funker fint begge linkene til meg, men men, håper du får kortet ditt til å funke da *mimre over tiden jeg hadde voodoo2 banshee* Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 savner SKIKKELIGE drivere til disse kortene. Har selv et Voodoo banshee 16mb (det var hissig på den tia) som jeg har brukt som 2. skjermkort tidligere. Men driverene var så bugga at jeg droppa det til slutt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 urk voodoo banshee var jo så bugga at det knapt kunne kalles ett skjermkort... og jeg tror IKKE det var bedre enn voodoo2... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 urk voodoo banshee var jo så bugga at det knapt kunne kalles ett skjermkort... og jeg tror IKKE det var bedre enn voodoo2... uhm... jo. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) urk voodoo banshee var jo så bugga at det knapt kunne kalles ett skjermkort... og jeg tror IKKE det var bedre enn voodoo2... uhm... jo. Voodoo Banshee sin 3D-ytelse er endel dårligere enn Voodoo2 grunnet bare èn TMU (texture memory unit) Endret 26. mars 2004 av Spaz Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 26. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2004 trokke det vil funke hvis du har athlon CPU. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 27. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2004 Voodoo Banshee sin 3D-ytelse er endel dårligere enn Voodoo2 grunnet bare èn TMU (texture memory unit) Texture Mapping Unit. Men til gjengjeld var Banshee klokket høyere så fra det jeg husker var den som regel raskere i single texturing spill. Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2004 trokke det vil funke hvis du har athlon CPU. har p3 533 Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 31. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2004 Voodoo Banshee hadde jo 2D-del da, slik at det blei et "fullstendig" skjermkort. Men ytelsen var gjevnt over noe dårligere, i allefall i alle de jeg testa det i, bl.a. Quake 2, Unreal, NFS Porsche Unleashed osv... Men generelt var Voodoo korta helt konge i sin tid. Tok svært lang tid før det kom noe på markedet som kunne overgå Voodoo 2 SLI i rein ytelse. Angrer egentlig ganske mye på at jeg solgte Voodoo 2'n jeg hadde. Hadde vært kult å ha for å lage en maskin til å spille gamle spill på Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 31. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg har varme minner om mitt Creative Voodoo2 12MB til 2800,- kroner jeg. Grafikken slo alle mine venner til bakken Lenke til kommentar
mysti Skrevet 22. april 2004 Rapporter Del Skrevet 22. april 2004 voodoo2 i 2004? en liten investering er vell på plass!?! bruker du 300 kr på skjermkort så har du bedre enn v2 husker selv mitt gamle Voodoo2 mx 32 mb. dæmn det var bra da jeg kjøpte meg det Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. april 2004 Rapporter Del Skrevet 22. april 2004 husker selv mitt gamle Voodoo2 mx 32 mb. dæmn det var bra da jeg kjøpte meg det Muligens GeForce2 MX du mener. Jeg har et VooDoo2 som bare ligger og støver om noen har lyst på det. Det er en skam å la et slikt kort ligge og ikke bli brukt. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 22. april 2004 Rapporter Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Har Creative Voodoo 2 (1200 het det vel) liggandes Hadde 2 i SLI en gang i tia men lånte bort det ene kortet og har ikke sett noe til det siden : Jo så har jeg et ATI Rage Fury MAXX kort et eller annet sted.. Mer eller mindre ubrukelig da ATI aldri klarte å lage driver for annet enn win95/98. Samt et råttent Geforce MX420 pci i kort jeg kjøpte i all panikk og har aldri vært brukt.. Og sist men ikke minst det gode gamle Matrox G200 kortet som ligger å støver ned. Forresten den som tok seg av 2D delen sammen med voodoo 2 kortene. DET var combo det! Endret 22. april 2004 av ReVoX Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 trokke det vil funke hvis du har athlon CPU. WHY? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Jo så har jeg et ATI Rage Fury MAXX kort et eller annet sted.. har så grenseløst lyst på det kortet!! Hehe... er det BBA? =) Lenke til kommentar
Revox Skrevet 27. april 2004 Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 Built By ATI all the way. Må tracke down det kortet altså. Enten selge det.. Installere det i en maskin for morro eller henge det opp på veggen.. Tror det er best egnet til det siste. Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 27. april 2004 Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 Du var kongen i gata med Voodoo2 en gang i tida... Husker mitt første møte med 3d-akselerert Quake2. Fikk tårer i øynene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå