smelx Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg har tenkt å kjøpe meg nytt kamera. Har satt opp noen ting jeg ønsker det skal fylle... Trenger hjelp med å finne et kamera som fyller flest mulig av disse kriteriene. - 5000 Max - Bra autofokus - SD Minne - Oppladbare batterier - 10x Optisk zoom (Eller mest mulig...) - Kan leveres raskt - Kompakt Håper noen kan hjelpe meg med dette... Ingen av kriteriene er "must have", men fint om kameraet fyller flest mulig av kriteriene... Lenke til kommentar
ØW Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hvis du bestiller dette kameraet fra Abes of Maine, tror jeg de fleste kravene oppfylles, bortsett fra rask levering, muligens. Det kan vel diskuteres om det er kompakt også, men skal man ha 10X optisk zoom, så må det bli litt klumpete. Har ikke testet kameraet selv, så kan ikke gå god for det Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Abes of Main scorer ikke særlig høyt på Reseller Rating: http://www.resellerratings.com/seller2003.html Jeg ville styrt unna. Husk at kjøper du i Norge, er du beskyttet av Kjøpsloven som gir deg 5 års reklamasjonsrett på feil og mangler. Lenke til kommentar
smelx Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Heisann... Takker for svar... Ett problem er at den ene tingen som er veldig nødvendig er rask leverings tid.... Jeg er i utlandet og skal ha det hit på utførsel. Men ellers er ingen av de strengt nødvendige... Noen andre forslag? Lenke til kommentar
tovito Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Heisann... Takker for svar... Ett problem er at den ene tingen som er veldig nødvendig er rask leverings tid.... Jeg er i utlandet og skal ha det hit på utførsel. Men ellers er ingen av de strengt nødvendige... Noen andre forslag? Hvilket land? Må vell finne billigere kamera dær, kanskje? Lenke til kommentar
smelx Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 tja... Det gjør det... men vanskelig å finne i Afghanistan Lenke til kommentar
tovito Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 tja... Det gjør det... men vanskelig å finne i Afghanistan Tja, det er vel kanskje vanskelig... Lenke til kommentar
smelx Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Titter på kameraet Canon PowerShot S1 IS... Noen tanker om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå