Knarke Skrevet 19. april 2004 Rapporter Del Skrevet 19. april 2004 Kaller meg, i alle spill jeg spiller "Nights". Tag er, og har vært særdeles lenge "MiD." Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. april 2004 Rapporter Del Skrevet 19. april 2004 Dr3as er jo nicket mitt :D Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 19. april 2004 Rapporter Del Skrevet 19. april 2004 mitt nick er El-Hadij i nesten alle spill. i spill som "-" ikke funker blir det ElHadji Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 kaller meg Zeus Warden på steam. Derforuten Zevs eller Zeus Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Nicket mitt er SwTMN i alle spill jeg spiller. Har ikke spilt cs på en liten stund nå. Men jeg begynner sikkert å spille igjen så fort jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Nicket mitt er SwTMN i alle spill jeg spiller. Har ikke spilt cs på en liten stund nå. Men jeg begynner sikkert å spille igjen så fort jeg kjeder meg. Det er noe kjent med det nicket. Hmmm... Lenke til kommentar
insider Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 HVis jeg kommer til å spille igjen er nokk nicket mitt insider som i alle andre spill, spilt cs med følgene andre nick (xzan, sysygy, inzider og minimalistix ) Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Spiller ikke CS for tiden, men det er (var) Northwave eller Xperienced Noob hvis jeg skulle "fake"nick'e... Må skaffe meg ny cd-key jeg... Hvis noen lurte så er jeg Northwave i alle andre spill også! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Det er noe kjent med det nicket. Hmmm... Jeg pleide å spille mye før, vi har sikkert spilt på samme server eller noe sånt no. Hva er nicket ditt da, kanskje jeg husker noe. Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Jeg bruker nicket " Praut " på CS, og samme når jeg spiller Battlefield 1942 (Spiller mest Battlefield 1942 for tiden) Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Det er noe kjent med det nicket. Hmmm... Jeg pleide å spille mye før, vi har sikkert spilt på samme server eller noe sånt no. Hva er nicket ditt da, kanskje jeg husker noe. Ed. Neida, husker ikke alle mine uendelige tidligere nick. Men har et fast nick som jeg har hatt i flere år: zim. Lenke til kommentar
MsTwigi Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 MsTwigi eller CudDle er det jeg bruker public... men om jeg spiller for klanen min, så er det MistralDreaming * MsTwigi... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 21. april 2004 Rapporter Del Skrevet 21. april 2004 Kaller meg <3 * eXhale, eXhale eller Scapegoat. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 22. april 2004 Rapporter Del Skrevet 22. april 2004 Ed. Neida, husker ikke alle mine uendelige tidligere nick. Men har et fast nick som jeg har hatt i flere år: zim. Heh joda, men det nicket høres kjent ut. Tror du eide meg på en eller annen server. Er nok bare det. Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 22. april 2004 Rapporter Del Skrevet 22. april 2004 før så va nicket mitt Anarki, nu e d WipeOut Lenke til kommentar
DevN Skrevet 22. april 2004 Rapporter Del Skrevet 22. april 2004 Heh joda, men det nicket høres kjent ut. Tror du eide meg på en eller annen server. Er nok bare det. Hvilket nick? zim? Neh, ekke mulig, jeg eier ingen. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 22. april 2004 Rapporter Del Skrevet 22. april 2004 Hvilket nick? zim?Neh, ekke mulig, jeg eier ingen. Hehe ok, kanskje du ikke har eid meg, men jeg syns jeg husker å ha spilt mot noen som kalte seg zim. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 22. april 2004 Rapporter Del Skrevet 22. april 2004 Hvilket nick? zim?Neh, ekke mulig, jeg eier ingen. Hehe ok, kanskje du ikke har eid meg, men jeg syns jeg husker å ha spilt mot noen som kalte seg zim. Kan være meg, bare se ekstra godt over nicket neste gang, og hvis jeg ligger øverst på lista, er det ikke meg. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 22. april 2004 Rapporter Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Kan være meg, bare se ekstra godt over nicket neste gang, og hvis jeg ligger øverst på lista, er det ikke meg. Hehe ok skal huske på det, tror foresten at det samme gjelder for meg. I hvert fall siden jeg ikke har spilt på en stund. Men hvis vi er på en server og begge blir eid av andre, da er det nok oss ja Endret 22. april 2004 av SweeeTMaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå