TomWhittaker Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 ... Interiør... [ 9 ] her, giddet ikke bla meg opp for å se om jeg hadde nevnt mitt atm nick. Du har det /me er en god hukommelse for teit ting Flink gutt... CS: ptv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 gi meg en forklaring på at derre game cs 1.5 når cs 1.6 er 99 ganger bedre? Fordi ikke alle har samme smak som deg! ...er det nå jeg skal si "omg"? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 ZephyrThePope\Zeph\Zephyr speler ikkje CS da men Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. april 2004 Rapporter Del Skrevet 14. april 2004 (endret) on topic: jeg kaller meg for pinG-hoRe,men steamen er virker ikke nå for tiden,så det blir mest 1.5 off topic: hei ptv,du ligger jo øverst på thepatriotz #3,eller? edit>skrivefeil Endret 14. april 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
astlo Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 kaller meg bjarte og YO!! men på pcw heter jeg Rok pluss clan tag Son Of ,og ja får mye drit for det taget. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 joltaire/jolt/jolttt/razi/okiwan/heh/hah/faen/nei/soren/haha lol rofl/eid/eid2k/eid2k4/gatz/makan/meh/ hmm tror det var det meste Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 on topic:jeg kaller meg for pinG-hoRe,men steamen er virker ikke nå for tiden,så det blir mest 1.5 off topic: hei ptv,du ligger jo øverst på thepatriotz #3,eller? edit>skrivefeil jeg lå der før, jeg er vLNT Lenke til kommentar
DevN Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 WoW, er jo såååå stort å ligge øverst på lista. Jeg brukte også å ligge blant de høyeste på foco før. Greit å være _litt_ stolt over det, men er jo ikke noe stort med det da, spesielt siden det er SIMPLE public servere. Jeg er stolt over at jeg har klart meg uten CS så lenge som nå, har ikke spilt på en gooood stund, men får vel snart ta meg noen runder igjen. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 on topic:jeg kaller meg for pinG-hoRe,men steamen er virker ikke nå for tiden,så det blir mest 1.5 off topic: hei ptv,du ligger jo øverst på thepatriotz #3,eller? edit>skrivefeil Nemmen, det er nok meg ja Nå forstår jeg også hvorfor du sa hei engang! Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 ZlummGlumm..... som i alt annet. Skifter tell SprettPing hvis det lægger da, har en litt lastoman bror. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 15. april 2004 Rapporter Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Har alltid og kommer mest sannsynelig og fortsette med og bruke Stikk-kont@kten i alle spill...! Endret 15. april 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. april 2004 Rapporter Del Skrevet 16. april 2004 Psion|Pycnopodia Psion|Psionic [oSt]Norvegia. Jeg bruker Psion|Pycnopodia 99% av tiden jeg spiller, Norvegia bruker jeg kun på cs.swatnet.org som det for tiden er lite aktivitet på. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 16. april 2004 Rapporter Del Skrevet 16. april 2004 Kaller meg ZiToC Men spiller ikke så ofte public da.. er mest pcw/cw Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Noe helt annet nå Endret 19. januar 2016 av SvennAndre Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 -[DD]-M4rTiN er mitt da, men jeg spiller også for det meste 1.5 Counter-strike 1.5 er jo sååå 2003 da :| Jeg kaller meg Grellement public ettersom jeg ikke liker fyrn, eller X_x & x_X. I pcw kaller jeg meg for Sandihz- som er realnicket mitt Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 offtopic: Flere som er oppe på natta/mårran ja? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 WoW, er jo såååå stort å ligge øverst på lista. Jeg brukte også å ligge blant de høyeste på foco før. Greit å være _litt_ stolt over det, men er jo ikke noe stort med det da, spesielt siden det er SIMPLE public servere. Agreed. Dessuten er public bare jalla uansett. Ender bare med å bli skutt i rævva grunnet udugelige lagkamerater! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå