Dingot0m Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Når jeg gidder å spille CS er nicket mitt PrefeX^ eller Sh33p :!: Endret 12. april 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Luv Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 Nick: DamneD Bruker navnet mitt kommer av en forkortelse av nicket. DamneD, u see? 2 d's . Ok, skjønte det etter litt tenking. Treg i dag, ja. Damned, det første som kom opp i hodet mitt var aztec sin dam. Liksom sånn "dam ned", altså ned til dammen på aztec, noe i den duren. Vet hva det betyr vel? Uttales dæmd. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 Noe så forbausendes som FrenChie.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 Mr.Berg her, tidligere NMI on XTC ( ) OT: Foco.loki.no & Acme-games-admins er så duster i hodet! Jeg blir kicka for ingenting! (Eller er det jeg som har gått glipp av noe som er required? Noe sånt som Cheating-Death ol.?) Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 Nick: DamneD Bruker navnet mitt kommer av en forkortelse av nicket. DamneD, u see? 2 d's . Ok, skjønte det etter litt tenking. Treg i dag, ja. Damned, det første som kom opp i hodet mitt var aztec sin dam. Liksom sånn "dam ned", altså ned til dammen på aztec, noe i den duren. Vet hva det betyr vel? Uttales dæmd. Fordømt? Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 HellslayeR her.. I både 1.5 og 1.6 Siden TG har jeg kun spillt 1.6 og jeg tror jeg holder meg der en stund Lenke til kommentar
Luv Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 Nick: DamneD Bruker navnet mitt kommer av en forkortelse av nicket. DamneD, u see? 2 d's . Ok, skjønte det etter litt tenking. Treg i dag, ja. Damned, det første som kom opp i hodet mitt var aztec sin dam. Liksom sånn "dam ned", altså ned til dammen på aztec, noe i den duren. Vet hva det betyr vel? Uttales dæmd. Fordømt? Vært i ordbok og sjekka? Neida Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 Fordømt? Vært i ordbok og sjekka? Neida Neppe, står slike ord i en ordbok da? Det skal jeg i hvertfall sjekke. Me knows what damned betyr, var ikke helt 100% sikker da, men tippet siden det var noe i duren "damn". Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. april 2004 Rapporter Del Skrevet 13. april 2004 jeg spiller alltid med nicket ISKREM Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 13. april 2004 Rapporter Del Skrevet 13. april 2004 Spiller med nicket YOU Lenke til kommentar
Gef Skrevet 13. april 2004 Rapporter Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Jy (Uttales Djai, altså det skal uttales på Engelsk og IKKE Norsk!!) Endret 13. april 2004 av Gef Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 13. april 2004 Rapporter Del Skrevet 13. april 2004 (endret) jeg kaller meg equiteR jeg da! jeg gamer mest pcw jeg da. men det blir oxo public men de serveren jeg spiller på må du ha passord får og spille på da... 1.6 holder jeg meg til da skjøner ikke hvor for folk gidder og game 1.5? gi meg en forklaring på at derre game cs 1.5 når cs 1.6 er 99 ganger bedre? Endret 13. april 2004 av Aadna Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 13. april 2004 Rapporter Del Skrevet 13. april 2004 ^SoF^CurSi0 eller Snikende Lefse Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. april 2004 Rapporter Del Skrevet 13. april 2004 Spiller med nicket YOU Er det bare meg eller har du sagt det 10 000 ganger før? ^SoF^CurSi0 eller Snikende Lefse Det heter "Snikende Ullefse", eller noe i den duren, Microsoft Word sier at Ullefse er feil, men hva vet vel Bill Gates om ull og lefse? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. april 2004 Rapporter Del Skrevet 13. april 2004 (endret) bsl er mitt nick! Endret 13. april 2004 av LarsP Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 13. april 2004 Rapporter Del Skrevet 13. april 2004 Spiller med nicket YOU Er det bare meg eller har du sagt det 10 000 ganger før? ^SoF^CurSi0 eller Snikende Lefse Det heter "Snikende Ullefse", eller noe i den duren, Microsoft Word sier at Ullefse er feil, men hva vet vel Bill Gates om ull og lefse? Kan ikke si det nok vet du Mitt navn er fortsatt YOU Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 13. april 2004 Rapporter Del Skrevet 13. april 2004 Kaller meg kid.... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. april 2004 Rapporter Del Skrevet 13. april 2004 ... Interiør... [ 9 ] her, giddet ikke bla meg opp for å se om jeg hadde nevnt mitt atm nick. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. april 2004 Rapporter Del Skrevet 13. april 2004 ... Interiør... [ 9 ] her, giddet ikke bla meg opp for å se om jeg hadde nevnt mitt atm nick. Du har det /me er en god hukommelse for teit ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå