Piratpjokken Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 [Killclan]Killing_king_kong_after_midnight_with_my_leet_hacker_blackhat_skills_because_cs_is_such_an_extensive_game. Før var det Loeve. før: Seek nå: Psykothic gringo (er det slik det skrivest?) og loeve, bruk "" på hver side av nicket ditt så slepper du _ _ _ _ styret. f.eks i_am_in_new_york -> "i am in new york". glemmer du en blir det bare "i", som du sikkert har forstått (husk å fjerne _ da!) Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Eller så kan du bruke % så ser det ikke så idiotisk ut Lenke til kommentar
Krakken Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Jeg kaller meg *trommevirvel*... Krakken. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 kaller meg St3altH Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 [Killclan]Killing_king_kong_after_midnight_with_my_leet_hacker_blackhat_skills_because_cs_is_such_an_extensive_game. Før var det Loeve. før: Seek nå: Psykothic gringo (er det slik det skrivest?) og loeve, bruk "" på hver side av nicket ditt så slepper du _ _ _ _ styret. f.eks i_am_in_new_york -> "i am in new york". glemmer du en blir det bare "i", som du sikkert har forstått (husk å fjerne _ da!) Litt irriterende med alle de understrekene ja. Men du trenger bare " før navnet ditt. Som dette: name "Bad ass maddafakka blir Bad ass maddafakka Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 LenniZ eller nabbelol :!: Lenke til kommentar
elec Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 ele, elec eller nosound Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Kaller meg Alt-Ctrl og spiller mye på wazelin serveren Men kommer sikkert til å skifte server snart siden jeg ikke får brukt skjold der ... Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Kaller meg Blax..Hvilkne servere spiller dere på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå